וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טודו בום: הריאליטי החדש של סטטיק ובן אל תבורי

25.6.2020 / 15:26

כאילו גילוי כשרונות ב"הכוכב הבא" לא מספיק להם, צמד החמד השובב של המוזיקה הישראלית עשוי לשבת בקרוב בשולחן השופטים של תחרות שירה חדשה ומשוגעת - שבה סטטיק, בן אל או הצופים בכלל לא יידעו מי המשתתפים. וואלה! סלבס זייפנית

במאי: דובי קליין, צילום סטילס: ראובן קסטרו, סאונד: אילן לוי, ע' סאונד: חיים מרקו, צלמים: מתן גולדשטיין, אייל קליין, בני בן דוד, תאורה: יוסי אדיזס - לייטויזן, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עיצוב אולפן: אביחי ברוך, עורכת וידאו: נועה לוי, מפיקה ראשית: רחלי ורדי

מה קורה עם סטטיק ובן אל תבורי, הכל טודו בום ב"שגרת הקורונה" הנוכחית? נדמה שכן, כי בשעה שבה עדין אי אפשר לטוס מעבר לים כדי לנסות ולקדם את הקריירה הבינלאומית שלהם, עדיין לא ברור מתי יצטלמו לעונה חדשה של "הכוכב הבא" וההופעות הגדולות עדיין לא אפשריות במצב הנוכחי - צמד החמד של תעשיית המוזיקה כבר עובד על פרויקט חדש. ולא סתם פרויקט, תכנית ריאליטי חדשה שבה ישפטו!

רכלו על הריאליטי של סטטיק ובן אל באינסטוש

סטטיק ובן אל בהופעה באולפן וואלה, 18 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
יאלללההההה תחרות. סטטיק ובן אל תבורי/ראובן קסטרו

וואלה! סלבס חושפת בפניכם כי סטט-בוי ותבוריניו הם מועמדים מובילים לשמש בתפקיד השופטים באחת מתחרויות הטלוויזיה הכי מעניינות שיופקו בארץ בתקופה הקרובה: "זמר במסיכה" (The Masked Singer). אם עוד לא שמעתם, בתחרות ששיגעה את המזרח הרחוק ואז חירפנה גם את אמריקה, מתחרים אנשים מוכרים בהחלט על הבמה בתור זמרים, רק שאף אחד לא יודע מי הם כיוון שהם בתחפושת. הקהל, זוכה לגלות מי ה"זמר" שהופיע מולו במשך שבועות רק אחרי שהוא מודח ומוריד את ה"מסיכה", או מוכרז כמנצח הגדול בסוף העונה.

עוד בוואלה!

כמו קופים בסוואנה: סטטיק ובן אל תבורי קופצים על שולחנות באירוע

לכתבה המלאה

נשמע מרגש? כי באמריקה, למשל, השופטים בריאליטי הכישרונות המפורסמים היו כוכבים כמו ניקול שרזינגר ורובין ת'יק. בארץ, ההפקה נמצאת בימים אלה במשא ומתן עם שמות שונים בהם סטטיק ובן אל, שאם בסופו של דבר ייבחרו לתפקיד מקבלי ההחלטות בריאליטי, לא יחליפו את שולחן השופטים של "הכוכב הבא" בזה של "זמר במסיכה", אלא יככבו בשתי התכניות. ריספקט.

מקשת שתשדר את התכנית לא נמסרה תגובה.


וואלה! סלבס מזייפת בלי מסיכות מאז 1988.

סטטיק ובן אל תבורי. דנה למברגר,
מצד אחד, סטטיק/דנה למברגר
בן אל תבורי. רפי דלויה
מצד שני, בן אל/רפי דלויה
סטטיק ובן אל תבורי. אמיר מאירי,
כבוד השופטים. סטטיק ובן אל תבורי/אמיר מאירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully