וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא: בתו של רוני מאנה תשתתף בתכנית ריאליטי

22.6.2020 / 14:50

בחודש שעבר, הרשת סערה אחרי שבתו של רוני מאנה מנישואיו לניקול הלפרין - יולי מאנה לביא - יצאה בפומבי נגד פרודתו הטרייה של אביה, ג'ני צ'רוואני. אבל מה תגידו על כך שמיד ליהקו אותה לתחרות על המסך? וואלה! סלבס משפחה שכזאת

ניר פקין

ייתכן שעד החודש שעבר לא שמעתם את שמה של יולי מאנה-לביא, רק שאז, היא יצאה קבל עם ואינסטגרם נגד אשתו בעבר ופרודתו בהווה של אביה, איש העסקים רוני מאנה - הלא היא ג'ני צ'רוואני, כך שכל מי שהתעניין בסיפור ההוא בטח יבין את אותו איש שטלוויזיה שהחליט שהוא פשוט חייב לקחת את הבת לבית מאנה לתכנית חדשה ומיד!

רכלו על הבת של רוני מאנה באינסטגרם

רוני מאנה, יולי מאנה. אינסטגרם, צילום מסך
אבאל'הההה. רוני עם יולי מאנה-לביא/צילום מסך, אינסטגרם
רוני מאנה, יולי מאנה. טוויטר, צילום מסך
בקשר חם? רוני מאנה עם יולי/צילום מסך, טוויטר

אז נדמה כי בתקופה האחרונה הקשר בין האבא לבת התהדק, במיוחד מאז שיולי (שנשואה לכדורגלן ברק לביא) כתבה באינסטגרם לאביה ש"חבל לי על כל השנים שבזבזת. על כל השנים שהיית עיוור. שהיית בדיכאון. על כל השנים הכי יקרות וחשובות שבהן במקום להיות אבא וסבא, היית עסוק בלהיות בשקט בבית שלך... לא להיפגש עם הילדים והנכדים שלך. לא לדבר עם האחיות והאחים שלך", כשהיא רומזת על מה שקרה בינם בתקופה שבה מאנה היה נשוי לצ'ארווני.

עוד בוואלה!

רוני מאנה חוגג במסיבה פרועה עם הבן שלו

לכתבה המלאה

לוואלה! סלבס נודע כי יולי בת ה-26, בתו של רוני מנישואיו למלכת היפי במיל' ניקול הלפרין, תשתתף בריאליטי הביוטי החדש שמנחה אשלי וקסמן בקשי - "ביוטריות". על הריאליטי קראתם לפני כמה חודשים ממש כאן, אז גיליתם כי התחרות המצולמת למציאת ה"ביוטרית הבאה של ישראל" אמורה להופיע על המסך שלכם כבר בחודשים הקרובים. ליהוק מוצלח? כיוון שמאנה הבת היא מאפרת שמתפקדת גם כמנטורית טיפוח ביוטיוב.


וואלה! סלבס תשתתף בקרוב בריאליטי למציאת הפה הגדול הבא. חושבים שיש לה סיכוי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully