וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי משתתף "חתונה ממבט ראשון" שסיים כרווק הכי נחשק?

12.6.2020 / 0:01

שבועות ארוכים של צפייה בזוגות ריאליטי המתחתנים הובילו לגילוי האם השידוכים של "חתונה ממבט ראשון" החזיקו גם בעולם האמיתי. אז כבר גיליתם שרובם לא יחד, אבל מי לדעתכם הרווק או הרווקה הנחשק אחרי סיום העונה? אתם קובעים

משתתפי "חתונה ממבט ראשון" 2020 (צילום: ניר פקין)

לא ברור אם בגלל סגר הקורונה, לא בטוח שבגלל ביטול האפשרות לבלות שלא מול המסך או כיוון שכולם צמאים לאהבה - נדמה שהעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" שהסתיימה השבוע הייתה המדוברת ביותר בקרב הצופים. חובבי רומנטיקה? גילו השבוע מה עלה בגורל השידוכים של הכלות והחתנים מהמסך כשהמצלמות לא היו בסביבה, כך שרובם, למרבה הצער, לא החזיקו מעמד (ושאפו לדניס והדר, שאולי יום אחד באמת ימסדו את הקשר כדת וכדין, מינוס שידור טלוויזיוני).

רכלו על הרווקים של "חתונה ממבט ראשון" באינסטגרם

משתתפי חתונה ממבט ראשון 2020. ניר פקין
חלקם רווקים עד עצם היום זה. משתתפי "חתונה ממבט ראשון"/ניר פקין

עכשיו, אחרי שכולכם יודעים איך כל זוג סיים את החוויה וכבר ברור מי לא נשוי (אפילו לא בערך), וואלה! סלבס מזמינה אתכם לבחור מי הרווק או הרווקה הכי נחשקים שיצאו עונת 2020 של ריאליטי החתונות. כך שבעוד שמאור תפוס למי שהייתה בת הזוג שלו בעבר, מור ששודכה לו מול המצלמות פנויה. כך גם רוני ונעם, שנפרדו במהלך שהות בחו"ל, ניסו זה את זו שוב ונפרדו לאחרונה, כמו שקרה לדנית ואמיר. דובי ואריק? הם פנויים עוד מאז שהתכנית הסתיימה.

אז מי ממשתתפי "חתונה ממבט ראשון" נחשב לרווק/ה הכי נחשק/ת בקיץ הנוכחי, קדימה, הצביעו והשפיעו.

עוד בוואלה!

דנית מ"חתונה ממבט ראשון" צופה בסיום העונה... ובוכה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully