וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשואה באושר? כוכבת "חתונה ממבט ראשון" חזרה רשמית לישראל

30.4.2020 / 13:35

פרסום ראשון: הרבה לפני סיום העונה, אחת המשתתפות המסקרנות ב"חתונה ממבט ראשון" רומזת על מה שקורה כיום בינה לבין השידוך מהריאליטי, נעם. למה? כי אחרי עשור בחו"ל, רוני לוי הגישה בקשה רשמית לשוב למולדת. וואלה! סלבס מאמינה באהבה

מור לרמן ומאור פינקלשטיין ב"חתונה ממבט ראשון" 2020 (קשת)

חובבי "חתונה ממבט ראשון", זוכרים איך בעונה השנייה בת אל (מהצמד בת אל ויוגב) בכלל חיה באמריקה הרחוקה בתקופת שידור התכנית על המסך - מה שגרם לכולם להאמין שהשידוך שהתחיל תחת החופה לא עבד? אז זהו, שהיום וואלה! סלבס יכולה לספר לכם משהו שיצליח לחדש את האמונה שלכם באהבה, בזכות שניים ממשתתפי העונה השלישית של ריאליטי השידוכים המדובר.

שימו לב, רוני לוי, חצי מצמד השטותניקים רוני ונעם - אלה שחיו כל אחד בקצה האחר של העולם ושבו למולדתם כדי למצוא פרטנר רומנטי - כאן כדי להישאר. אבל לא סתם, אלא ממש הגישה בקשה רשמית להכיר בה כ"תושב חוזר"... מה שאומר שהשניים האלה עדיין יחד? אולי!

רוני לוי, חתונה ממבט ראשון. אינסטגרם, צילום מסך
היא נשארת בארץ! רוני לוי/צילום מסך, אינסטגרם

רכלו על כוכבי "חתונה ממבט ראשון" גם באינסטגרם

לוואלה! סלבס נודע שלוי, שחיה, פעלה ועבדה בעשר השנים האחרונות (!) בעיר הנופש האמריקאית מיאמי, החליטה מאז סיום צילומי הריאליטי (בסתיו שעבר, לפני חצי שנה, פחות או יותר) שהיא מספיק אוהבת את ישראל, או את מי שחי בה, כדי להעתיק את חייה בחזרה לארץ. זאת, כאמור, אחרי שהגישה את כל המסמכים לרשויות וטיפלה בבירוקרטיה סביב הנושא.

עוד בוואלה!

חילופי זוגות? כוכבי "חתונה ממבט ראשון" קרובים מאוד

לכתבה המלאה

בעוד שעוד אי אפשר לספר אם היא ובן הזוג החמוד נעם (שבעצמו הגיע לארץ אחרי תקופה מעבר לים) עדיין מאוהבים, ניתן לשער שהפנייה הרשמית כ"תושב חוזר" לרשויות, שהופכת אותה לתושבת קבע ישראלית אחרי 10 שנים בארצות הברית, נעשתה בגלל משהו (או מישהו) - שהוא סיבה מספיק טובה כדי להשאיר אותה באזור. בקיצור, גם נעם וגם אהבתה שלה למולדת, כפי שפרסמה באינסטגרם לכבוד יום העצמאות, כן?


וואלה! סלבס תעבור מהצריף שלה למי שיבטיח לה חמש ארוחות מלאות ביום על חשבונו. בקטנה.

רוני ונעם, חתונה ממבט ראשון. קשת, צילום מסך
זה אומר שהם עדיין צמודים? רוני ונעם/צילום מסך, קשת
רוני ונעם, חתונה ממבט ראשון. קשת, צילום מסך
כן, אלה שסיפקו את הרגע הלוהט של העונה עד כה/צילום מסך, קשת
רוני ונעם, חתונה ממבט ראשון. קשת, צילום מסך
נשואים, לפחות על המסך. רוני לוי ונעם קציר/צילום מסך, קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully