וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באושר ובעושר: איזה מזוגות "חתונה ממבט ראשון" עדיין מאוהב?

24.4.2020 / 0:02

שישה זוגות שודכו במסגרת עונת החתונות 2020 של הריאליטי מלא האהבה, אבל הניסיון מהשנים שעברו מראה שרובם בכלל לא ישארו כצמד. לפני שתגלו מה קרה לדובי ואריק, הדר ודניס או מור ומאור, וואלה! סלבס רוצה שתהמרו: מי מזוגות "חתונה ממבט ראשון" עדיין יחד? אתם קובעים

מור לרמן ומאור פינקלשטיין ב"חתונה ממבט ראשון" 2020 (קשת)

כבר שבועות ארוכים שעל מהסך משודרת העונה השלישית של ריאליטי החתונות שמרגש את ישראל - "חתונה ממבט ראשון", זה שמתחיל באירוע האיחוד המרגש וממשיך בהרפתקה של שידוך זוגי, שמתועד למשך תקופה רומנטית (או פחות) של כחודש וחצי. אבל אם ניסיון העבר של הצופים הוותיקים יכול לגלות משהו לקהל, הרי שרוב השידוכים האלה, לא עומדים במבחן המציאות ומתפרקים עוד לפני סיום העונה, כי כנראה שככה זה בתכניות שידוכים על המסך.

רכלו על הזוגות של חתונה ממבט ראשון גם באינסטגרם

אבל נדמה (או לפחות כך הצופים רוצים לקוות) שבעונה הנוכחית של ריאליטי החתנים והכלות, יש יותר מזוג אחד שעשוי להצליח גם בתקופה שאחרי המצלמות, אנשי ההפקה ואלה שמתעדים אותם - יכול להיות שאלה שאחראים על השידוכים הצליחו לגרום לכך שבן לוקח בת שלוקחת בן שחי איתה באושר ועושר עד עצם היום הזה? מסקרן!

הדר ודניס, חתונה ממבט ראשון 2020. קובי מהגר,
ההימור של כולם? אם אמא לא תפריע. הדר ודניס ב"חתונה ממבט ראשון"/קובי מהגר

רגע לפני שהעונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" תגיד לשיא ותגלו מי שרד יחד ומי מבלה ממש בנפרד, וואלה! סלבס רוצה שתחשבו ותהמרו - מי מהזוגות האלה עדיין מאוהב: דובי ואריק ה"בוגרים", מור ומאור המגניבים, הגר וניר המשכילים או דווקא נעם ורוני השובבים? רגע, זה מבלי לציין את הדר ודניס שמשתגעים מחיבה על המסך, לעומת אמיר ודנית שלא כל כך מסתדרים. על מי אתם מהמרים? קדימה, תנו לאהבה סיכוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully