וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון משתפת: פורץ חדר לבית בזמן שישנה, מצלמות האבטחה תיעדו

7.6.2020 / 12:31

הדוגמנית חובבת הפלאשים לא ציפתה שהמצלמה שלה תתעד אדם זר - שחדר במהלך הלילה לביתה שבהרצליה, אז גנב חפצים יקרי ערך, בשעה בה דדון ובנה ישנו בתוך הבית. "אלוהים תודה שאנחנו בחיים", אמרה. וואלה! סלבס עצורה

פורץ בביתה של נטלי דדון (אינסטגרם)

אם חשבתם שחייה של נטלי דדון - דוגמנית, אושיית רשת ואמא שאוהבת לייצר כותרות - לא היו מרגשים עד כה, חכו שתשמעו מה קרה לה הלילה (ראשון), עוד לפני הזריחה: דדון פרסמה ברשת תיעוד ממצלמות האבטחה בביתה שבהרצליה, בו נראה אדם זר בשעה שהוא פורץ לביתה וגונב ממנה רכוש יקר ערך, הכל תוך כדי שהיא ישנה במקום בחדר אחד ובנה, ריף רפאל, בחדר הסמוך.

דרמהההה? בהחלט, כולל התלונה הרשמית למשטרה על פריצה וגניבה שהגישה שעות ספורות אחרי שהתעוררה וגילתה מה קרה בבית האינטימי שלה.

רכלו על הפריצה לבית של נטלי דדון באינסטוש

נטלי דדון. ניר פקין
תודה לאל. נטלי דדון ובנה ריף/ניר פקין

בעוד שלעיתים דדון היא שמייצרת את הדרמות, הפעם נדמה שהייתה מעדיפה שלא לעבור את החוויה הנוראית הזאת. הדוגמנית, פרסמה קטעים מצולמים, שבהם נראה האדם כשהוא נכנס בשעת בוקר מוקדמת מאוד לבית, לוקח מצלמות, מכשירי טלפון סלולרי וחפצים אחרים מחדרה, בשעה שבה היא ישנה בתוכו ואז נכנס גם לחדרו של בנה הפעוט. למרבה המזל, איש לא נפגע פיזית במהלך האירוע.

עוד בוואלה!

נטלי דדון מציגה: דרמה בשדה התעופה

לכתבה המלאה

"הפחד הכי גדול שלי התממש, גבר זר מסתובב בחופשיות בבית שלי כשאני ישנה... לוקח דברים מליד הראש שלנו", כתבה דדון והוסיפה "לוקח מה שבא לו, הילד שלי, האוצר הקטן ישן בחדר שלו לבד... אלוהים תודה שאנחנו בחיים". בהמשך, אחת המצלמות תפסה את פניו של הפורץ, אז כתבה דדון "תהו ערניים באזור הרצליה". כן, ברור שהמשטרה כבר קיבלה את התיעוד וחוקרת את המקרה.


וואלה! סלבס לוקחת רק כוס סוכר, או שלוש, מהבית של השכנה. אבל רק כי יש לה מפתח אקסטרה.

פורץ בביתה של נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
התיעוד ממצלמות האבטחה בביתה של נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם
פורץ בביתה של נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
הפורץ מסתובב בבית באישון לילה/צילום מסך, אינסטגרם
פורץ בביתה של נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
וגם מחוצה לו, עם השלל מביתה של נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully