וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון מציגה: דרמה בשדה התעופה

5.12.2019 / 2:25

זו הייתה אמורה להיות בסך הכל גיחה קצרה לאילת למטרת עבודה, אבל הדוגמנית ההורסת נתקלה בדרמה כשהיא הגיעה לשדה התעופה שלמזלה נפתרה בזכות התערבות של גורמים בכירים. וואלה! סלבס צ'ק אין

מכירים את זה שאתם מגיעים לשדה התעופה לא לפני שבדקתם בבית שארזתם בשמים, בגדים, תחתונים, מטען לטלפון ומה לא - אבל אז, רגע לפני שאתם עולים לטיסה, אתם מגיעים לביקורת דרכונים רק בשביל לגלות שאין עליכם בכלל דרכון! אז זה בדיוק מה שקרה לנטלי דדון שהייתה צריכה לתפוס טיסה לעיר הדרומית, אילת, אבל אז גילתה שלא רק שלא הביאה דרכון, אלא גם אין עליה שום תעודה מזהה שתאפשר לה לעלות למטוס בנחת.

נטלי דדון. תמונות גולשים
כמעט פספסה. קסניה, סנדרה ונטלי/תמונות גולשים

דדון, שהגיעה לשדה התעופה בן גוריון, גילתה ברגע האחרון כי אין עליה שום תעודה שיכולה לזהות אותה ולהצהיר שהיא אכן הבחורה המפורסמת שכולכם מכירים. דדון, שהייתה צריכה לתפוס טיסה על מנת להגיע כאורחת של מטבחי סמל במסגרת כנס עיר הנדל"ן עליו פיקד מנכ"ל החברה, ברטו מורהב, שהתרחש באילת, ניסתה לדבר לליבם של אנשי האבטחה אך ללא הועיל.

נטלי דדון. תמונות גולשים
בוא להרים באילת. נטלי, קסניה, ברטו וסנדרה/תמונות גולשים

למזלה של הדדון היא בחורה שכל אדם שני בישראל מכיר אותה, כך שמהר מאוד עובדי השדה חשו לעזרתה, הרימו טלפונים ולבסוף, בעזרתו של מנכ"ל ארקיע - היא הורשתה לעלות לטיסה באופן חד פעמי ויוצא מן הכלל רק על מנת שתספיק להגיע לאירוע המרכזי של חברת המטבחים שכלל הופעות של נסרין קדרי ושאפיטה, אז רקדה הכוכבת ההורסת לצד חברותיה קסניה טרנטול, ירדן הראל וסנדרה רינגלר שהגיעו מוקדם יותר לעיר הדרומית ולא שכחו תעודה מזהה.

וואלה! סלבס עדיין משתמשת בתעודת הזהות המזויפת שלה - בה מצוין שהיא בת 20.

נטלי דדון. תמונות גולשים
כל היפות אצלו/תמונות גולשים
נטלי דדון. תמונות גולשים
יאללה בלגן! נטלי, סנדרה, ברטו וקסניה/תמונות גולשים
ירדן הראל. תמונות גולשים
כמה יופי. ירדן וסנדרה/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully