וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל וקנין על סכסוך העבריינים שנקלע אליו: "למה לא, מצטער על זה"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

19.5.2020 / 10:16

ילד הפלא שהתחיל עם יום גשום בסוף העונה הקרה, ניצל את השרב לצילומי פרסומת לגלידה בכיכובו ועל הדרך דיבר על המנטור אייל גולן, המחשבה לעבור לתל אביב והתכניות לעתיד. וגם: מה דקל וקנין חושב על סכסוך העבריינים שאליו נקלע בגיל 14? וואלה! סלבס חמודיזה

הזמר דקל וקנין מדבר בצילומי פרסומת (צילום: ניר פקין)

זוכרים שפעם היו פה שריף הדרוזי או גילי נתנאל (מ"גילי וגלית") שנחשבו ל"ילדי פלא" מזמרים? אז נדמה שתואר התגלית הצעירה לשנת 2020 בעולם הבידור, שייכת לזמיר דקל וקנין - שעשה את כל הדרך מטבריה ללב הביצה התל אביבית (בעזרתו של יום גשום ואייל גולן אחד), כולל ברכות יום הולדת שהוא חותם בשיר ונשיקה אוהבת, שהפכו לוויראליות בחודשים האחרונים.

רכלו על דקל וקנין באינסטגרם

דקל וקנין. ניר פקין
כל הדרך מטבריה. דקל וקנין/ניר פקין

אתמול (ב'), וקנין בן ה-14 כבר החל לקטוף את פירות התהילה, כלומר קרחונים בטעמי פירות - כשצולם לפרסומת חדשה בכיכובו ל"גלידות של פלדמן", שהכניסה לחשבון הבנק שלו קצת יותר מהתעריף שאותו הוא דורש עבור סרטון עם הקדשה אישית ביום גשום. אבל דקל? הוא עושה את זה רק בגלל שהוא "חולה על גלידות! אני אוהב את כל הטעמים", סיפר.

עוד בוואלה!

איזה חום, מזהים את המפורסמים שלא נשארו לבושים?

לכתבה המלאה

הילד העגלגל שאומץ על ידי גולן ושולב בחברת הניהול שלו, שואף להיות כוכב גדול כמו המנטור ("בעזרת השם") ומגלה שהוא שוקל לעבור לגור בתל אביב ("יש מצב, אולי בהמשך"). עד אז, הוא יבלה עם ההורים (שליוו אותו לצילומים בעיר הגדולה) בצפון הארץ, יצלם ברכות בסלולרי וסלפי עם מעריצים לפחות עד סוף העונה וישאיר את החוויות שצופן לו העתיד, כמו שהוא מגלה, להוא שם למעלה.

דקל וקנין. ניר פקין
"איפה הגלידה?". דלק וקנין מצטלם/ניר פקין
דקל וקנין. ניר פקין
יום לים? ברור!/ניר פקין

לאחרונה, שמו של הזמר הצעיר נקשר לסכסוך בין אנשי העולם התחתון, כשהקדיש שיר לבקשת העבריין שמוליק הרוש - עם מסר ליריבו מיכאל מור. "לא נבהלתי, אני לא מכיר אותם. אני לא ידעתי מי זה. אחרי שפתחתי את גוגל הבנתי שזה... עבריין", הסביר, "לא ידעתי, אני, כמו שאתה מבקש סרטון ואני עושה לך, אני לא יודע לאן תיקח את זה, לאיפה תיתן את זה ולמי תשלח את זה. אני מקדיש באהבה לכולם".

בדיעבד, אתה מצטער על הקטע הזה?
"אני לא קשור, אבל למה לא, אני מצטער. לא עשיתי משהו...".


וואלה! סלבס מתגעגעת כבר שנה לגלידה. מי מוכן להביא לה מקרר שלם?

דקל וקנין. ניר פקין
עם ההורים ששומרים. משפחת וקנין/ניר פקין
דקל וקנין. ניר פקין
מפרגן למעריצים. דקל וקנין בתל אביב/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully