וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה חום, מזהים את המפורסמים שלא נשארו לבושים?

17.5.2020 / 17:01

הסגרי הקורונה, חילופי העונות והחמסין של הימים האחרונים הוציאו את עם ישראל לחוף הים ולבריכות - כך שגם המפורסמים בארץ לא יכלו להישאר עם הבגדים והורידו אותם לטובת בגדי ים... או פחות. מזהים את המתפשטים? וואלה! סלבס פס שיזוף

דנה רון מצטלמת בבגד ים לפרומו "הישרדות" (רשת)

נדמה השילוב של מה שעבר על הישראלים בשבועות האחרונים - כולל ימים ארוכים של בידוד בגלל מגיפת הקורונה, העובדה שכולם חגגו את החגים בבתים, שינויי מזג האוויר בעונת המעבר וגל החום שהיכה באזור בימים החולפים - גרמו לכל עם ישראל (ואשתו) לצאת מהבית בסוף השבוע לטובת בילוי מרענן בחופים או בבריכה (הפרטית כמובן) של השכנים, פלוס ביקיני מינימלי, מינוס שאר הבגדים. מיותר לחלוטין.

בחינה קצרה של וואלה! סלבס ברשתות החברתיות, גילתה שמתברר שאתם לא היחידים שמתקשים להתלבש כשאתם בבית לאחרונה או אם כבר לצאת מהחדר, אז רק לטובת חוף הים: גם המפורסמים הישראלים החביבים עליכם הורידו את החולצה, מרחו את מקדם ההגנה ורצו להשתזף ולתעד את עצמם, בבגד ים זעיר במקרה הטוב או פחות, במקרה הטוב אפילו יותר.

רכלו על המפורסמים בבגד ים גם באינסטגרם

כמובן שהתופעה המתפשטת, בין אם בבית של הסלבס או מחוצה לו, נאספה בקפדנות ומוצגת גם כאן לראווה - כך שנראה אתכם מזהים מי החתיך המפורסם בבגד הים, מי הגברת שלא זקוקה לפראו ומי יופיע בחלום הרטוב על החוף האקזוטי, שאותו תחלמו הלילה?


תודו לוואלה! סלבס אחר כך, היא יודעת שגם זה סוג של משלוח מיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully