וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירחת, יפה ואמיצה: הילדה החולה שגרמה לכוכבי הוליווד לבכות

2.4.2020 / 11:34

איך סרטון אחד ומיוחד גרם לסופרסטארים כמו וויל סמית', ריהאנה, ג'נט ג'קסון או דוגמניות "ויקטוריה'ס סיקרט" להזיל דמעה? זה המעשה המרגש של אחותה של ילדה חולת סרטן, שלא השאיר אף הוליוודי אדיש. וואלה! סלבס השראה

הסרטון של האחיות גבי ומילה שריגש את כוכבי הוליווד (אינסטגרם)

ייתכן שמדובר בתקופה המורכבת שעוברת על העולם, אולי בעובדה שמדובר בסרטון יוצא דופן או בזמן הפנוי שנדמה שלכולם יש יותר ממנו, במיוחד כשמסתגרים בבית - אבל וידאו מרגש שפורסם לאחרונה ברשת, הפך לוויראלי והגיע עד לכוכבי הוליווד העסוקים, גרם לכמה מהאנשים המפורסמים בעולם להזיל דמעה, לשלוח חיזוקים ולשתף אותו בימים האחרונים כאות תמכה והזדהות.

רכלו על הסרטון שריגש את הוליווד גם באינסטגרם

גבי, הילדה חולת הסרטן בסרטון שריגש את הוליווד. אינסטגרם, צילום מסך
מעשה שמחזק. גבי חולת הסרטן ואחותה מילה, בסרטון המרגש/צילום מסך, אינסטגרם
גבי, הילדה חולת הסרטן בסרטון שריגש את הוליווד. אינסטגרם, צילום מסך
גילחה את ראשה והגבות לאות הזדהות/צילום מסך, אינסטגרם

הכל התחל כאשר צעירה אמריקאית בשם מילה, ממדינת צפון קרוליינה, פרסמה באינסטגרם סרטון שלה עם אחותה גבי - חולת סרטן שאיבדה את שיערה כתוצאה מהטיפולים שהיא עוברת - שבו היא נראית כשהיא מגלחת את הגבות, רגעים אחרי שגילחה גם את שיערה, לאות הזדהות עם אחותה שנאבקת במחלה. "אני אוהבת אותך בכל עצם בגופי. את נלחמת כלבה, נעשה את זה לעזאזל", כתבה לאחותה כשפרסמה את הווידאו, "השיער לא עושה אותך - ואפילו עם קרחת את עדיין מצליחה להיות האחות היפה יותר, זונה... מבטיחה שנעבור את זה ביחד, כי זה מה שאחיות בנות ז*** עושות".

עוד בוואלה!

#וואלהנשארבבית: הסלבס הישראלים מבקשים שתשמרו עליהם ועליכם

לכתבה המלאה

בין הלייקים לשיתופים ברשתות החברתיות, הסרטון שבו נראית גבי - האחות החולה שנדהמה מהמעשה של אחותה התומכת והתייפחה בדמעות - נצפה על ידי כמעט 3,000,000 בני אדם (!), כך שהגיע גם לסופרסטארים אמריקאים, שלא נשארו אדישים לתוכן הנוגע ללב. וויל סמית', למשל, שיתף את הסרטון וכתב "האהבה מנצחת הכל. תודה שהראיתן לנו את הדרך". ריהאנה החליטה להגיב לסרטון בפרופיל של האחות התומכת, כשכתבה "וואו" ו"אוהבים אותך גבי", לצד אימוג'י של סמיילי נדהם, שרירים ולבבות.

וויל סמית. GettyImages
הראתה לו את הדרך. וויל סמית'/GettyImages

אל יותר מ-45,000 התגובות, הצטרפה גם הדיווה ג'נט ג'קסון שכתבה, "זה גרם לי לבכות. למעשה התכוונתי לגלח את הראש עבור סיבוב ההופעות שלי", גילתה. "אני אוהבת ראש קירח, במיוחד עבור נשים, זה כל כך יפה! אתפלל עבורך ועבור משפחתך, הישארי חיובית והישארי חזקה, את יפהפייה". דוגמנית העל ומלאכית "ויקטוריה'ס סיקרט", אדריאנה לימה, כתבה "אתן יפהפיות, מבפנים החוצה. הישארו חזקות, אתן תנצחו!", בעוד שכוכב "הפנתר השחור" מייקל בי. ג'ורדן, כתב "המשיכו להילחם!". בין מאות כוכבי הרשת ששלחו ברכות ואהבה לאחיות, אל המחזקים הצטרפו גם שחקנים כמו ויולה דייויס, הדוגמנית נינה אגדל ואחרים. מרגש.


וואלה! סלבס מאחלת בריאות לכולם ולפחות עוד ארוחה ביום עבור עצמה.

ריהאנה, דיור, פנינים. GettyImages
התלהבה מהמחווה. ריהאנה/GettyImages
ג'נט ג'קסון 2016. GettyImages
אוהבת ראשים קירחים. ג'נט ג'קסון/GettyImages
הבית של דוגמנית ויקטורי'ס סיקרט אדריאנה לימה. ספלאש
מודל יופי. אדריאנה לימה/ספלאש
מייקל בי.רובינסון. Michael Buckner, GettyImages
בין התומכים. מייקל בי. ג'ורדן/GettyImages, Michael Buckner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully