וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#וואלהנשארבבית: הסלבס הישראלים מבקשים שתשמרו עליהם ועליכם

26.3.2020 / 0:03

וירוס הקורונה משפיע על החיים בחוץ, כך שהמצב חייב את וואלה! סלבס לבקש מהאנשים המוכרים ביותר בארץ לסייע במאמצים להשאיר אתכם בטוחים, בעזרת אתגר רשת ויראלי, שגרר אחריו אלפי משתתפים ישראלים. #וואלהנשארבבית כמו אילנית לוי, מורן אטיאס, טילטיל ויעל שלביה

נכון, נדמה שבשבועות האחרונים שנת 2020 מרגישה יותר כמו סרט מדע בדיוני מאשר החיים עצמם - הכל בגלל וירוס אחד בשם "קורונה", שמסכן את בריאותו של העולם כולו. למרבה הצער גם כאן בישראל בתי ספר נסגרו, מוסדות התרבות, ספורט והאוכל חדלו מלפעול, חיי החברה פשוט לא קיימים, כך שעם הימים שחולפים, נדמה שישנה סכנה יותר לא רק לבריאותם של אנשים, אלא גם לפרנסתם ומצבם הכלכלי, התפקוד של מערכת הבריאות המקומית, מצב רוחם של הישראלים ורווחתם.

על פי המומחים, אחד הדברים שעשויים לסייע בעצירתו של הווירוס מלפגוע באנשים, הוא פשוט להישאר בבית, בבידוד עצמי, יחד עם הקרובים שחיים איתך באותו החלל בלבד - כך ניתן להידבק או להדביק בווירוס כמה שפחות. אבל אתם יודעים, יש כאלה שלא תמיד נשמעים להמלצות או להוראות, כך שוואלה! סלבס החליטה השבוע לגייס את כוח השפעתם של כמה מהכוכבים האהובים בארץ, אלא שמתחזקים פרופילים באינסטגרם ומשעשעים בשגרה מאות אלפי עוקבים, לאתגר #וואלהנשארבבית.

מלכת הרכילות עשתה את זה פשוט, פשוט מאוד: על כולם, מפורסמים ואנונימיים, לכתוב על דף את התגית #וואלהנשארבבית ולפרסם את התמונה בפרופיל האינסטוש, לצד הסבר עבור מי הוא משתתף באתגר - על מי היה רוצה לשמור - ואז לאתגר שלושה חברים וירטואליים לעשות כמותו. לאתגר, נענו ב-48 השעות האחרונות אלפי ישראלים וישראליות בכל הגילאים, בהם גם עשרות סלבס, מנחים, שחקנים, זמרים, יוצאי ריאליטי, דוגמנים ומי לא, כל אחד מסיבותיו שלו.

אופירה אסייג למשל, עשתה זאת עבור ילדיה. מורן אטיאס החליטה להישאר בבית לכבוד עם ישראל בעוד שאחותה שני, עשתה זאת עבור סבתן. עמרי בן נתן טוען שזו האחריות של כולם לשמור על מי "שהביא לנו את המדינה", מיקי בוגנים עושה זאת עבר אמא שלו, ממש כמו מיכל הקטנה, בעוד שאילנית לוי עושה זאת גם עבור בן הזוג, אלירז. ואתם? גם אתם עדיין יכולים להשתתף באתר #וואלהנשארבבית ולתייג את וואלה! סלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully