וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש עד דמעות: אופירה אסייג, בעלה והילדים מתאחדים אחרי הבידוד

30.3.2020 / 12:32

איך הגיבו בני משפחתה של האישה עם הפה הכי גדול על המסך, כשזכו לפגוש את אבא גילי מנקין אחרי יותר מחודש בנפרד, כתוצאה ממשבר הקורונה? בדמעות, קפיצות וקריאות שמחה באדיבותה של אופירה אסייג כמובן. ככה זה נראה. וואלה! סלבס חיבוקי

אופירה אסייג מצלמת את בעלה גילי מנקין פוגש את ילדיהם לאחר ששהה בבידוד (אינסטגרם)

ישנם רגעים שטובים מדי בכדי שתפספסו אותם, למשל, זה שבו אופירה אסייג - אחת הנשים הכי מוכרות, דעתניות ומושכות תשומת לב על המסך הישראלי כיום - התאחדה מחדש עם בעלה, גילי מנקין, זאת אחרי שבילו למעלה מחודש בנפרד, לאור משבר הקורונה העולמי. ברור שגם הילדים הו שם, כשהכל תועד עבור המעריצים של אסייג, שרק חיכו לחיבור המשפחתי הזה שקרה היום (ב').

רכלו על החיבור המחודש של אופירה, גילי והילדים באינסטגרם

אופירה אסייג, גילי מנקין. אור גפן,
שוב יחד. אופירה אסייג עם גילי מנקין ובתם, אמילי/אור גפן

נכון שאסייג ובעלה כבר בילו תקופה בנפרד - כאשר לפני כשנה וחצי המגישה הודיעה על פרידה מבעלה, בעוד שחודשים ספורים אחר כך, בקיץ 2019, השניים בישרו לעולם על קאמבק זוגי מחמם לב. עם זאת, נדמה שהגעגועים של אופירה ושלושת ילדיה, אמילי, אריאל ואייל, לגבר של המשפחה בשבועות המלחיצים האחרונים, היו גדולים אפילו יותר.

עוד בוואלה!

המסר שכולם יכולים ללמוד מהפרידה של אופירה אסייג ובעלה

לכתבה המלאה

מנקין, נסע לפני קצת יותר מחודש לארצות הברית, משם חזר היישר לבידוד בן שבועיים שמחייב כיום כל מי שעבר בנתב"ג כשהוא מגיע לישראל, לאור מגפת הקורונה. בעוד שאסייג לקחה את הילדים לראות את אביהם מחלון הדירה ששכר בה העביר את התקופה המבודדת ("חודש הילדים לא ראו את אבא גילי, יצאנו לנופף לשלום מרחוק מאוד ולראות אותו בבידוד אי שם בהרצליה... האמת? התרגשנו עד דמעות וחזרנו מהר הביתה", כתבה), היום סוף כל סוף הסתיימה תקופת הבידוד: אז הילדים קפצו מהתרגשות, אופירה לא הפסיקה לצחוק בשמחה וכמובן שהתיעוד המרגש עלה לרשת.


וואלה! סלבס סופרת את הימים עד שתתאחד עם אחותה היפה ממנה. לא כי היא בבידוד, כי היא לא מוכנה להתראות איתה כבר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully