וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג וגילי מנקין חזרו

2.6.2019 / 23:11

אחרי שביום כיפור האחרון הודיעה אופירה אסייג כי היא ובעלה, גילי מנקין, נפרדים - היום (א') היא מעלה תמונה משותפת ומודיעה באופן רשמי שם חזרו. אסייג: "אני וגילי זה לנצח". וואלה! סלבס חיה באושר ועושר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושים קאבמק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום כיפור האחרון תעשיית הבידור רעדה לאחר שללא התראה מוקדמת - הודיעה אופירה אסייג כי היא ובעלה ב-12 השנים האחרונות החליטו להיפרד ולפרק את החבילה שכוללת שלושה ילדים. אבל נראה שהגעגועים והאהבה ניצחה, כך שלאחר אין ספור שמועות, ספקולציות, הופעות פומביות ביחד ואפילו טיול משפחתי משותף - היום (א') מודיעה מגישת הטלוויזיה כי היא ומנקין החליטו לחזור האחד לזרועות השנייה.

אופירה אסייג. ניר פקין
למען הילדים/ניר פקין

כזכור, ביום כיפור האחרון, רגע לפני כניסת הצום - העלתה אסייג פוסט בעמוד האינסטגרם שלה והודיעה לעולם כי היא ובעלה החליטו לפרק את החבילה, " אני ובעלי גילי נפרדים אחרי 12 שנים", כתבה אסייג, "ועם המתנה הכי גדולה שיכולתי לבקש - שלושה ילדים שהם כל חיי.. חתימה טובה".

היום, כאמור, היא החליטה לשים קץ לחרושת השמועות והשאלות שצצו בעקבות היחסים ביניהם והודיעה לכולם שהם חזרו, "אין כמו משפחה" היא כתבה. לפניית וואלה! סלבס אמרה אסייג, "אני וגילי זה לנצח. הילדים שלנו זה כל עולמנו". שיהיה בהצלחה.

וואלה! סלבס חזרה לאקס שלה אחרי שקנה לה מנוי לגלידריה המקומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אופירה אסייג. ניר פקין
חוזרים ובגדול/ניר פקין
חתונה ברק יצחקי. ניר פקין
בהצלחה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully