וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא עיוני, בן טיפוחיו של אייל גולן תורם לנפגעי הקורונה

26.3.2020 / 0:01

אם אתם חובבי סלסולים, בטח הכרתם את הזמיר לואי עלי והאישיות הכובשת שלו. עם זאת, למחווה מרגשת שכזאת מבן טיפוחיו של אייל גולן, במיוחד בתקופה הנוכחית - אפילו המעריצים המושבעים שלו לא ציפו. וואלה! סלבס בחיבק

לואי עלי/וואלה

השבועות האחרונים שעוברים על העולם כולו ועל הישראלים בפרט לא פשוטים עבור אף אחד: חוסר וודאות, הגבלות ושינוי בהרגלי החיים, עד להודעה חדשה, הכל בגלל וירוס שהצליח לאים על אזרחים ברחבי הגלובוס. אבל מתברר שיש דבר אחד שלא משתנה אצל אנשים גם ברגעים הקשוחים ביותר - לב טוב, נדיבות, תחושת שליחות - אז רק חכו שתשמעו על המעשה ה(כמעט) בלתי ייאמן של בן טיפוחיו של אייל גולן, הזמיר לואי עלי, שכל כולו למען נפגעי וירוס הקורונה. יא באבי, עיוני, יא רוחי.

רכלו על התרומה של לואי עלי באינסטוש

לואי עלי ב"הביצה". ראובן קסטרו
צדיק! לואי עלי/ראובן קסטרו

מתברר שהזמיר הצעיר, שהספיק להתחבב על אוהבי הסלסולים בשנים האחרונות כחלק מחבורתו של גולן, משחרר היום (ה') שיר חדש (כולל קליפ תואם) בשם "בום בום פאם". נחמד כמעט כמו להופיע לייב מהסלון אצלך בבית, לא? אז זהו, שלא מדובר במעשה מרגש כמו מה שיתלווה להוצאת השיר של לואי: לוואלה! סלבס נודע כי עלי החליט לתרום את ההכנסות מהשמעתו של השיר ומהצפיות בקליפ החדש, לטובת עמותת "יד שרה".

עוד בוואלה!

"תחזור לכפר, אתה ערבי": לואי עלי מדבר על הגזענות כלפיו. צפו

לכתבה המלאה

אם לא עודכנתם, העמותה פתחה השבוע בקמפיין גיוס כספים, על מנת לספק ציוד נשימתי מציל חיים לישראלים שעשויים לסבול מהשפעת וירוס הקורונה. לפי מקורבים, עלי נתקל בפרסומים של "יד שרה" לגיוס התרומות, הבין את החשיבות של המכשור הרפואי בימים אלה, כך שהחליט בצעד מעורר השראה, לא רק לוותר על רווחיו, אלא ממש לתרום את ההכנסות מהשיר והקליפ לטובת נפגעי המחלה. ושיהיו כמה שפחות, בבקשה.


וואלה! סלבס מעוניינת לתרום נשיקות באוויר לכל מי שרק רוצה קצת חום ואהבה, אבל אין קונים. גם לא ממרחק שני מטר.

לואי עלי, אייל גולן. נתנאל מויאל יחסי ציבור,
ילד טוב. לואי עלי עם אייל גולן/נתנאל מויאל יחסי ציבור
לואי עלי. ניר פקין
גם רעייתו מרוצה? עלי ואשתו בושרה/ניר פקין
לואי עלי. גלעד בר שלו,
עושה טוב על הנשמה. לואי עלי/גלעד בר שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully