וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תחזור לכפר, אתה ערבי": לואי עלי מדבר על הגזענות כלפיו

12.3.2020 / 10:46

על ההצלחה שהגיעה בזכות התכנית של אייל גולן, הפרידה מהחברה והחתונה, על ההשתתפות באירוויזיון ובטקס הדלקת המשואות. וכמובן, על התגובות הגזעניות שהוא עדיין חוטף - לואי עלי מדבר על הכל בריאיון מרגש. צפו. וואלה! סלבס מבייצת

"הביצה" עם לואי עלי (עריכת תוכן: סיגל סיריוס, צילומים: רויטרס, ניר פקין, שוקה כהן, אמיר מאירי, חלי פרידמן ודניאל קמינסקי, masaood phothography, נתנאל מויאל יחסי ציבור)

הוא החל את דרכו בכלל כזמר חתונות וחפלות בכפר בו גדל, אבל תמיד חלם להיות זמר מצליח - מה שהגיע מהר מאוד כשלקח חלק בתכנית "אייל גולן קורא לכם", כשעד מהרה הפך לבן טיפוחיו של הזמיר, כך שהעבודה והפרסום הגיעו מהר מאוד: לואי עלי הפך לזמר מוכר בכל בית בישראל וזכה לככב באירועים שכל זמר היה חולם עליהם.

רכלו על לואי עלי באינסטגרם

לואי עלי ב"הביצה". ראובן קסטרו
הצלחה מטורפת. לואי עלי/ראובן קסטרו

בריאיון אישי לאדם סרור, מספר עלי על ההצלחה המטורפת שתפסה אותו לא מוכן, כזו שכללה את שירת ההמנון בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות וכמובן גם על השתתפותו באירוויזיון כששר לצד עידן רייכל וזכה לביקורות טובות. אבל לא רק, עלי מדבר גם על התגובות הרעות שהוא מקבל ועל כך שלמרות הכל - עלי עדיין ממשיך לקרוא אותן "תחזור לכפר, אתה ערבי ותישאר ערבי", הוא מספר בלב כבד, זאת למרות שהוא שירת בצבא ההגנה לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לואי עלי ב"הביצה". ראובן קסטרו
לא מנדב מידע על מה שקורה בבית/ראובן קסטרו
לואי עלי ב"הביצה". ראובן קסטרו
נעים מאוד, לואי. עלי עם אדם סרור/ראובן קסטרו

בהמשך הריאיון מדבר לואי על הסכסוך הגדול בין שני המנהלים שלו - בני פרץ וגולן - אך מסרב לנדב יותר מדי פרטים על מה שבאמת קורה מאחורי הקלעים ומעדיף להישאר אופטימי. "אני בטוח שהם מספיק מכירים אחד את השני ואני בטוח שהם יודעים מה לעשות והם ישלימו בעזרת השם לפי התחושה שלי", אמר. אופימי.


וואלה! סלבס עדיין מקווה שההורים שלה ישלימו אחרי שאמא שלה גנבה את החלבה מהארון של אבא.

לואי עלי ב"הביצה". ראובן קסטרו
מקווה להילחם בגזענות/ראובן קסטרו
לואי עלי ב"הביצה". ראובן קסטרו
יא חביבי. לואי עלי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully