וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת יום ההולדת של ריטה - גרמה לה לבכות!

24.3.2020 / 16:08

בתקופה שבה כינוס אנשים אסור ועדיף לשמור מרחק גם מהאנשים הקרובים אליך ביותר - אין פלא שהפתעת יום ההולדת של הדיווה המקומית, שאתם מכירים בתור ריטה, גרמה לה להזיל דמעה. או יותר. צפו. וואלה! סלבס לא בת 16

ריטה מופתעת על ידי בני משפחתה וחבריה מרחוק, בתקופת הקורונה (אינסטגרם)

נדמה שאפילו ריטה לא האמינה שיום אחד מילות הלהיט המוכר שלה - "יום אחד זה יקרה, בלי שנרגיש משהו ישתנה, משהו יירגע בנו, משהו יגע בנו ולא יהיה ממה לחשוש" - יהיו כל כך רלוונטיות עבור כל העולם, דווקא ביום הולדתה ה-58. בכל זאת, עם וירוס הקורונה שמאיים על כולם, הדרישה להישאר כמה שיותר בבתים ולהימנע ממגע והאיסור להתכנס בחבורות של כמה אנשים, יכלו להפוך את החגיגה לעגומה משהו.

רק שאז, כמה מהנשים החביבות על הזמרת הוותיקה החליטו להפתיע אותה מרחוק, אבל קרוב עד כמה שרק ניתן. התוצאה: ריטה אולי לא כל כך ילדה, גם לא בת 16, אבל מתייפחת מרוב התרגשות, בתיעוד שפורסם ברשת!

אחלו לריטה מזל טוב גם באינסטגרם

ריטה מופתעת ביום הולדתה. אינסטגרם, צילום מסך
מרוגשת. ריטה/צילום מסך, אינסטגרם
ריטה מופתעת ביום הולדתה. אינסטגרם, צילום מסך
צאי אל החלון, גרסת הקורונה/צילום מסך, אינסטגרם

זה קרה היום (ג') אחר הצהריים, כאשר בנותיה של ריטה, משי ונועם קליינשטיין אספו כמה מהחברות הקרובות של אמן הדיווה - והגיעו עד לגן שמתחת למרפסת ביתה, שם היא שוהה בימים האחרונים כשהיא מבודדת, כמו מרבית אזרחי ישראל (והעולם), מכל השאר. מה שלא ידעה, הוא שכולן ימתינו יחד (במרחק של שני מטרים זו מזו!) מתחת לחלון הבית עם בלונים, שלטים, עוגות, מסכות רפואיות וכפפות, רק כדי לשיר לאישה של חייהן בקולי קולות. נו, מה הפלא שריטה חשה חולשה מרוב ההתלהבות.

עוד בוואלה!

השמועה אומרת ש... ריטה והחבר עוברים לגור ביחד?

לכתבה המלאה

ריטה עצמה, פרסמה אף היא את התיעוד מלא הדמעות ואף כתבה ש"בטח אזכור את יום ההולדת הזה יותר עז וחזק מאת רוב ימי ההולדת שלי". אז, הוסיפה ש"הבנות שלי, האחיות שלי והחברות הטובות שלי עשו לי הפתעה ובאו לשיר לי מתחת למרפסת. אמנם לא היו חיבוקים (כדי להישמע להוראות) ולא את כל הפינוקים שכולנו תמיד חוגגים איתם, אבל הלב שלי התפוצץ מרוב התרגשות ואושר על האהבה שפרצה מבעד למסכות ולכפפות של הנשים של חיי, הנשים החזקות האלו שכל אחת זה עולם ומלואו".

"ימים מרתקים הימים האלו", הוסיפה, "הפשטות הצניעות והאמת מתנקים מכל רהב. מודה גם לכל המברכים הרבים ששולחים לי ברכות מכל עבר! אוהבת אתכם ומתפללת לחזור כמה שיותר מהר לשיר לכם ולחבק מקרוב".


וואלה! סלבס מתרגשת כשמישהו קונה לה גלידה. כן, אלה דמעות של אושר.

ריטה מופתעת ביום הולדתה. אינסטגרם, צילום מסך
המפתיעות: בנות משפחתץה וחברותיה של ריטה/צילום מסך, אינסטגרם
ריטה מופתעת ביום הולדתה. אינסטגרם, צילום מסך
יפות שבא לבכות? כנראה/צילום מסך, אינסטגרם
ריטה מופתעת ביום הולדתה. אינסטגרם, צילום מסך
שימחתן. ריטה במרפסת ביתה/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • ריטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully