וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע פרטי: ריטה פשוט לא מצליחה להפסיק לבכות

6.10.2019 / 15:09

מי חשב שרגע השיא של חגיגת יום הולדת סוערת מעבר לים בהשתתפות עשרות ישראלים, בהם כמה מוכרים כמו עומר אדם ונטלי דדון - יהיה זה שבו הדיווה הוותיקה ריטה לא תצליח לעצור את הדמעות, מול עשרות מצלמות שלופות? צפו. וואלה! סלבס לא בת 16

ריטה בוכה מהתרגשות (אינסטגרם)

כנראה שאין הרבה ישראלים שלא מכירים את ריטה - אחת הדיוות הוותיקות בתעשיית הבידור המקומית - בזכות הקול הגדול, השירים המרטיטים או הכישרון הבלתי מפוקפק שלה. אבל כמה מהם ראו אותה ברגע שבו פשוט לא הצליחה לעצור את הדמעות, כזה שישאיר גם את מעריצים המומים?

רכלו על ריטה באינסטוש

ריטה בוכה. אינסטגרם, צילום מסך
טישו, מישהו? ריטה מוחה את הדמעות/צילום מסך, אינסטגרם
ריטה בוכה. אינסטגרם, צילום מסך
יודעת משהו על העולם הזה. ריטה מרוגשת/צילום מסך, אינסטגרם

בסוף השבוע, הטיס איש הנדל"ן המקומי עידו חג'ג' כמה עשרות חברים למלון בטורקיה, לכבוד חגיגת יום הולדתו ה-45. בין הנופשים, נראו אלי יצפאן, עומר אדם (שהגיע עם החברה שיראל) והלך מכות (אבל בספורטיביות) עם חיים אתגר, לירן דנינו פלוס החברה עומר נולדמן, שלי גפני עם שירלי בוגנים, אקי אבני, נטלי דדון והזמר רועי סנדלר, חברי להקת הפרויקט של רביבו ושלום מיכאלשווילי - אבל הייתה אורחת אחת שגנבה את תשומת הלב מאיש השעה, אפילו יותר משאר החברים המוכרים: ריטה, שפשוט בכתה ובכתה ובכתה, ברגע מתועד היטב.

עוד בוואלה!

ריטה יוצאת למועדון גייז ושורפת לכולם את העיניים

לכתבה המלאה

מתברר שבמהלך מסיבה לאור יום שבה המבלים קפצו בבגדי ים לצלילי מוזיקה עברית, נשמעה גם גרסה מרקידה של השיר "אני חיה לי מיום ליום" - שהפך להיות אחד הלהיטים הגדולים ביותר של הדיווה. אז, גם ריטה בת ה-57 לא יכלה להישאר אדישה והוצפה ככל הנראה ברגשות, עד שפשוט החלה לדמוע, סליחה, ממש לבכות מול שלל החוגגים בחג'ג'ולדת.

מביכוש? ממש לא, גם ריטה היא אדם בשר ודם, במיוחד שפרסמה בעצמה קטע מאותו רגע שתועד היטב לטובת סטורי באינסטגרם, לצד המילים "יש רגעים שהלב לא עומד באהבה שמורעפת ועוטפת". נהדרת.


גם וואלה! סלבס בוכה רק בשמחות, כשהיא עטופה ברמים עצמיים.

לירן דנינו, עומר נולדמן. אינסטגרם, צילום מסך
לירן דנינו לא יכול להוריד את הידיים מעומר נולדמן/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • ריטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully