וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי חוטפת: "תתביישי לך, אנשים סובלים ומתים מהקורונה... חוסר טאקט"

16.3.2020 / 14:01

הדוגמנית פרסמה ברשת תמונות מלב ים בביגוד מינימלי, לצד כיתוב שכלל את שם הווירוס שמאיים על העולם - מה שכנראה הרגיז כמה ממעריצי בר רפאלי. התגובות הנזעמות? לא איחרו לבוא. וואלה! סלבס מגלה רגישות

בר רפאלי בנווה צדק (צילום: ניר פקין)

עזבו אתכם מפרשת המיסים שלה או מהעובדה שהיא מטפלת בימים אלה בשלושה ילדים קטנטנים, נדמה שכל מה שמעסיק את בר רפאלי בימים האחרונים - ממש כמו את שאר תושבי העולם - הוא וירוס הקורונה שהפך למגיפה גלובלית. אחרת, איך תסבירו את העובדה שכאשר פרסמה השבוע תמונות שלה מבלה בלב ים, הוסיפה להן כיתוב שמתייחס למחלה המדאיגה... מה שהרגיז כמה מהמעריצים של הדוגמנית הישראלית ברשתות החברתיות?

רכלו על הגולשים VS בר רפאלי באינסטגרם

בר רפאלי באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
מבודדת. בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה והכיתוב של רפאלי שהרגיזו/צילום מסך, אינסטגרם

כחודשיים אחרי לידת בנה דויד, נדמה שהמודל רק רצתה להשוויץ בגזרה שלה, בתמונות שצולמו בשעה שבה היא שטה בים הפתוח, מחייכת תחת השמש החורפית ולבושה בחזייה ותחתוני ביקיני - מעליהם ג'קט ג'ינס בלבד. פאן? כי אל התיעוד, הוסיפה באנגלית את הכיתוב "לקחתי את עניין הבידוד הזה ברצינות" (בתרגום חופשי) ואת ההאשטאג #קורונה.

רק שאז, כמה מעריצים מרחבי העולם, כנראה פחות אהבו את ההתייחסות למגיפה, מה שהפך לשלל תגובות נגד שצברו עשרות ומאות "לייקים". בין התגובות להן התמונות זכו, בהן ממעריצים של רפאלי מצרפת ואיטליה, היו כאלה שממש מחו כנגד ההלצה.

עוד בוואלה!

האינסטוש של בר רפאלי הרג את צלמי הפפראצי?

לכתבה המלאה
בר רפאלי באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
התגובות לתמונה של בר רפאלי? קשות/צילום מסך, אינסטגרם

"תתביישי לך, אנשים סובלים ומתים ברחבי העולם ואת אמורה להיות בבית שלך, לא ליהנות מיום בלב ים", כתב לרפאלי גולש זועם בין שלל התגובות, היו כאלה שהגיבו בתגית #להישאר_בבית, בעוד שאחר כתב לה: "אנשים ברחבי העולם מתים בגלל הקורונה, אנשים מפוטרים, אנשים בהסגר... ויש אנשים שממשיכים לעשות השטאג קורונה כאילו זה צחוק".

עם זאת, מעריצים אחרים, מחמירים קצת פחות, ציינו בפני הדוגמנית את דעתם בתגובות בעדינות - "בר כפרה עליך זאת פחות התמונה שמתאימה להשטאג קורונה" ו"חוסר טאקט זה כאן".


וואלה! סלבס מאחלת לכולם זמנים בריאים ושלווים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully