וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה השם המפתיע ביותר שבר רפאלי נתנה לבייבי שלה? בחרו

24.1.2020 / 1:01

נדמה שבר רפאלי ובעלה החליטו להפוך את משפחתם ל"עזרא אינטרנשיונל", עם שמות מיוחדים שהעניקו לילדיהם. אחרי שאיך קוראים גם לבנה השלישי של המודל, וואלה! סלבס בודקת: איזה שם הכי הפתיע והלהיב אתכם? אתם קובעים

בר רפאלי בנווה צדק (צילום: ניר פקין)

כמה שנים בהוליווד + קריירה בינלאומית + חשיפה חסרת תקדים לדוגמנית ישראלית כפי שלא היה לפניה, הפכו את החיים של בר רפאלי ללא שגרתיים בכלל. ככה זה כשאת מתחתנת באירוע סגור ומוכרת את התמונות לפרסום בחו"ל, מבלה מספר שנים עפ ליאו או משווקת משקפיים לצדה של קרדשיאן - גם השמות שאת בוחרת לילדים שלך, צריכים להיות סופר מיוחדים אף הם, לא?

רכלו על השמות שבר רפאלי העניקו לילדים באינסטוש

זה התחיל לפני כשלוש שנים, אז הדוגמנית שנישאה בשנה שלפניכן לאיש העסקים עדי עזרא, ילדה את בתם הבכורה והעניקה לה את השם ליב, ליב עזרא. קצת יותר משנה אחר כך, רפאלי הביאה לעולם את בתם השנייה, שזכתה לשם הנעים אל עזרא. קפיצה קטנה קדימה, בשבוע שעבר כבר נולד ילדם השלישי, בנם הראשון המשותף של בר את עדי, שהשבוע זכה לשם המוכר יותר, דויד עזרא. מרשים? בהחלט!

בר רפאלי, עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
אמאל'ה ואבא'לה. בר רפאלי עם עדי עזרא בחדר הלידה/צילום מסך, אינסטגרם

אז נכון, שמותיהן של הבנות קצת יותר אינטרנשיונל, למרות שגם הבן יכול לזכות בכינוי "דיוויד" (לא בקהאם, עזרא!), מה שגרם לוואלה! סלבס לחשוב: איזה שם שהעניקה בר רפאלי לילדיה הכי הפתיע אתכם? כאן, אתם מחליטים ומצביעים בהתאם, כך שבסופו של דבר, תקבעו איזה משלושת השמות הכי מיוחד לדעתכם. יאללה, חשבו ובחרו, מלכת הרכילות מבטיחה להעביר את המסר.

בר רפאלי +עדי עזרא. splash
בקרוב עוד זאטוט? בר רפאלי ההריונית ועדי עזרא/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully