וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"די, מיצינו את הבחירות!": המפורסמים דורשים מכם לצאת להצביע

אמנון גולדמן

2.3.2020 / 0:09

מי חושב שהבחירות לכנסת ה-23 מיותרות, זו שרוצה שמדינת ישראל תתקדם ומי לא תפספס בחירות גם לוועד הבית? כמה מהאנשים המפורסמים בישראל התבקשו לעודד אתכם לצאת לקלפי ולחגוג את הדמוקרטיה, אבל סיימו ב"אין לי כוח". צפו. וואלה! סלבס ריבוי דעות

סלבס מדברות לקראת הבחירות, מרץ 2020 (צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן)

יש כאלה שהחליטו להצביע ולהשפיע בבחירות לכנסת באביב של השנה שעברה. אחרים לא עצרו את עצמם מלהגיע לקלפי גם בבחירות השניות, שנערכו בחודש ספטמבר האחרון. אבל כעת, לקראת בחירות מס' 3, או בחירות 2020 שאולי, בתקווה, יכריעו מה יהיה ההרכב הסופי של כנסת ישראל בשנים הקרובות - יש כמה בעלי זכות בחירה שעדיין מתלבטים אם בכלל יש טעם להצביע ולהשפיע.

לא מוכנים לצאת לקלפי? תשכחו מזה, וואלה! סלבס גייסה כמה מהאנשים המוכרים ביותר בארץ חמדת אבות, העמידה אותם בפני השאלה "למה חשוב לצאת להצביע בבחירות הקרובות?" והמתינה לנאומים חוצבי להבות על החגיגה לדמוקרטיה והחיבה לקלפיות. עם זאת, התוצאה הייתה שילוב של מעט פסימיות, המון אופטימיות ובעיקר קריאות לגרום להכרעה פוליטית, לא משנה מה תהיה.

רכלו על הכוכבים בוחרים באינסטוש

יעל אבקסיס. רפי דלויה, אביב חופי,
מרוגשת מהנושא. יעל אבקסיס/רפי דלויה, אביב חופי

"די, כבר מיצינו, כדי שאלה יהיו האחרונות", הסבירה מרינה קבישר בעוד ששירלי בוגנים הייתה קצת יותר בוטה, כשאמרה ש"שיגעו אותנו עם הבחירות האלה, מה יהיה, מה יהיה?". המנחה הצעירה לוסי איוב, העידה ש"כל מי שיש לו משהו חשוב, שאני חושבת שאלה כולם, צריכים לשים את הדבר הזה בראש שלהם ולצאת איתו להצביע", בעוד שלאה שנירר, סיכמה ב"נו למה, זה שינוי!".

זה מה שקרה בבחירות הקודמות

הסלבס פותחים חזית: מי במשפחת נתניהו חייב לחשוב לפני שהוא מדבר?

לכתבה המלאה

"איזו שאלה, למה חשוב להצביע, למה חשוב להצביע? למה חשוב לחיות?", פתחה יעל אבקסיס, לפני שהמשיכה בתקיפות עם "למה חשוב להגיד את דעתנו, למה חשוב לעמוד על דעותינו, למה חשוב לשנות? למה חשוב נורא לרצות שיהיה טוב?". נלי תגר, לעומתה, פחות כעסה כשהסבירה "אני גם לוועד הבית מצביעה, אני כל דבר ששמים בו פתק אני נמצאת שם".

אירה דולפין, בחרה לשמור על פסימיות מחוייכת למרות החשיבות של יום הבחירות לכנסת ה-23, אבל מירי מסיקה? היא בכלל לא יודעת למה חשוב לשלשל את הפתק המשפיע בקלפי. "אני בעצמי לא יודעת, באמת, כי זו תהיה אותה התוצאה ואין לי כוח", הסבירה. או שלא.


וואלה! סלבס תבחר בכל מי שיבטיח לה אספקת אבוקדו שוטפת על חשבונו בכל חורף מחדש.

מירי מסיקה. רפי דלויה, אביב חופי,
נטולת כוחות. מירי מסיקה/רפי דלויה, אביב חופי
לוסי איוב. רפי דלויה, אביב חופי,
קול קורא. לוסי איוב/רפי דלויה, אביב חופי
אירה דולפין. רפי דלויה, אביב חופי,
די פסימית. אירה דולפין/רפי דלויה, אביב חופי
שירלי בוגנים. רפי דלויה, אביב חופי,
יפה גם בקלפי. שירלי בוגנים/רפי דלויה, אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully