וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן כבשה את אתונה: "מאמי לאומית זו לא המטרה שלי בחיים"

אדם סרור, אתונה

22.2.2020 / 0:05

רגע אחרי שהשיקה את הזוגיות הבימתית עם הזמר היווני סאקיס רובאס בארץ - ניקול ראידמן עלתה על הבמה גם באתונה, כדי לשיר בפני אלפי מקומיים. "פה מתייחסים אליי כאמן וללא סטריאוטיפים וסטיגמות", היא מספרת, "כל השאר שיקפצו לי". צפו. וואלה! סלבס שייק איט

ניקול ראידמן בראיון מיוחד מהופעה ביוון (עריכת תוכן: אמיר צומר)

תאהבו אותה, תעריצו אותה, תצחקו או תשנאו, ניקול ראידמן לא עוצרת בדרך לכבוש את הבמות הגדולות בארץ (ובעולם) במסגרת הקריירה החדשה שלה כזמרת מכובדת. ביום שאחרי שהשיקה את שיתוף הפעולה שלה עם הזמר היווני סאקיס רובאס בתל אביב, התעופפה היישר למולדתו של השותף היצירתי החדש שלה - כדי לעלות על הבמה בפני אלפי אנשים באתונה, כשהיא מלווה בצוות ענק ובוואלה! סלבס.

"אשכרה משלמים פה, כאילו, עשרת אלפים שקל לשולחן. רק לשבת, בלי אלכוהול, בלי כלום. יום עבודה רגיל", מספרת ראידמן בראיון מיוחד מאחורי הקלעים של מועדון המוזיקה הגדול במולדת הבוזוקי, "שמתי קצת מייק אפ, שמתי קצת סברובסקי (אבני יוקרה) ויצאתי מהבית. עשיתי את מה שאני צריכה לעשות, עבדתי וזהו".

רכלו על ניקול ראידמן באינסטגרם

ניקול ראידמן בהופעה. סמירנוב גלב,
"רואים את אמא מקפצת על הבמה 200 רקדנים ומשקשקת". ניקול ראידמן בהופעה/סמירנוב גלב

ראידמן, 33, נחשפה בפני הקהל הישראלי במסגרת הדוקו-ריאליטי "מעושרות". אז, עוד הייתה בעיקר המפיקה הצעירה עם הפה הגדול שהיא בת הזוג של מיכאל צ'רנוי, איתו הביאה לעולם שני ילדים - מישל וריצ'י. אבל בשבוע שעבר, כשהיא רווקה ועצמאית, ילדיה בחנו אותה מופיעה בפעם הראשונה כפופסטאר על הבמה, לצד חברים, מכרים ואשת ראש הממשלה, שרה נתניהו.

"תמיד מרגש אותי שבאים אנשים שאני אוהבת אותם לפרגן, אבל הרבה יותר התרגשתי מהילדים שלי, כי זו הפעם הראשונה שהם באמת ראו אותי מופיעה על הבמה", היא מודה. "הם היו קצת בהלם, כי הם רגילים לראות את אמא עושה חביתה בבית בעיקר, פתאום הם רואים את אמא מקפצת על הבמה 200 רקדנים ומשקשקת, כן, אז הם מאוד שמחו, מאוד גאים בי".

עוד בוואלה!

ניקול ראידמן: "אני לא זונה של רגשות"

לכתבה המלאה

כמו בחייה האישיים, גם הקריירה המקצועית של ראידמן זכתה לכותרות צהובות, אחרי שהשותף שעבד איתה על הקליפים לשלושת שיריה הראשונים - אקי אבני - שזכה לכינוי "מר לארד", נעלם מהתמונה לאור שמועות (שהכחישו) על יחסים מעבר למקצועיים בינם.

"חושבת שאני לא יורדת מהרמה של אמנים בינלאומיים אחרים"

"תמיד בחיים שלי יהיו הרבה 'מרי לארדים', עד שבאמת אני אמצא את האחד שלי. אבל אתה יודע זה תפקיד, זה שחקנים, זה אמנים, זה זמרים, זה פרטנרים לפרויקטים".

מה עם "מר לארד" אישי?
"מחפשת את האחד. אולי אני אמצא איזה יווני לארד. אתה יודע השירים שלי מאוד קארמטיים - "אישה קטנה עם כוח"..."

את רואה את עצמך יוצאת עם מישהו מעבר לים, נגיד מאתונה?
"כן. כל עוד הוא בן אדם טוב מבפנים, מה זה משנה?".

ניקול ראידמן, שרה נתניהו  וסאקיס רובה. ענת מוסברג,
אורחת מכובדת. שרה נתניהו עם ניקול וסאקיס בתל אביב/ענת מוסברג

"עשיתי הרבה דברים שלא קשורים לתוכן אלא יותר לעטיפה"

עד הקיץ הקרוב, לא רק שראידמן תשחרר עוד שיתופי פעולה בשיתוף סאקיס, שנחשב לאליל פופ ביוון, אלא גם תעלה איתו על הבמה בקיסריה, משם ימשיכו לסיבוב במדינות אירופאיות שונות. "לבן אדם לקח לו שעה וחצי בערך לעכל מה אני, מי אני ומה זה הטורנדו הזה" היא נזכרת, "הוא פשוט ישב שעה וחצי ולא הוציא הגה. ככה. אז הוא הבין שיש לו עניין עם אישה משוגעת ופשוט זרם".

"זה כאילו אני מכיר אותה המון שנים. כי עשינו המון דברים בתקופה כל כך קצרה", הוא מספר.

כשפגשת אותה לראשונה, מה חשבת עליה?
"את הדברים הרגילים... את האמת? שהיא משוגעת, היא משוגעת. היא הגיעה ליוון והייתה לנו שיחה של שעתיים, היא דיברה שעה ו-45 דקות, היא הייתה כל כך משכנעת, היא הייתה כל כך ספציפית וכל כך יצירתית בכל מה שאמרה. חשבתי לעצמי שהאישה הזאת משוגעת, אבל בו בזמן היא יודעת על מה היא מדברת".

ניקול, זה לא מלחיץ לעמוד על במה עם מישהו כזה, כמו שאמרת 30 שנות ניסיון - אנחנו רואים ממש שלמה ארצי יווני.
"מייקל ג'קסון, יותר נכון. אנחנו סתם יוצאים לשתות קפה פה באתונה, הבחורות פשוט מורידות חולצה נותנות לו טוש ביד - תחתום לי. עכשיו זה דברים שאתה רואה רק בחו"ל, אתה לא רואה את הדברים האלה בארץ".

"כל עוד אני מעוררת שיח ציבורי, אני קיימת, אני מעניינת"

"הוא כל השנים האלה התרכז במוזיקה, אני עשיתי הרבה שטויות, עשיתי הרבה דברים שלא קשורים לתוכן אלא קשורים יותר לעטיפה. היום אני מרוכזת הרבה יותר במהות שלי ולא ב"קוטור הסביבתי'".

הופעה בקיסריה בדרך כלל שמורה לאמנים שכבר יש להם וותק. לא מלחיץ, את זמרת עם ארבעה, חמישה שירים?
"38, פשוט לא כולם עוד יצאו, יש הרבה הפתעות בדרך. מלחיץ אותי שאני אצטרך לעשות שלושה ימים ברצף, ואני לא אעמוד בזה נפשית פשוט כי אנחנו משוריינים כבר להרבה יותר. זו עבודה מטורפת!".

מה קורה אם ביום שאחרי הביקורות קוטלות את המופע?
"מה אכפת לי מהביקורות, את ימי זה מעניין? אנשים יבואו, אנשים ישלמו על הכרטיס. לא הרבה אמנים מעיזים לעשות את מה שאני הולכת לעשות. בשביל מופע כזה אנשים צריכים לנסוע ללאס וגאס".

סאקיס רובאס, ניקול ראידמן בהופעה. סמירנוב גלב,
"חשבתי לעצמי שהאישה הזאת משוגעת". ניקול עם סאקיס רובאס על הבמה/סמירנוב גלב
ניקול ראידמן בהופעה. ראובן שניידר,
"קיסריה זו עבודה לכל דבר"/ראובן שניידר

"ניקול ראידמן כבר הוכיחה לעצמה מזמן את כל מה שהייתה צריכה להוכיח", היא מעידה על עצמה. "מבחינת קיסריה כן, זו עבודה לכל דבר, יש לי שני ילדים לפרנס אל תשכח - אני לא משחקת בשש בש עם עצמי. הרבה יותר קל לי פה ביוון. אני חושבת שפה מתייחסים אליי כאמן, כזמרת נטו וללא סטריאוטיפים וסטיגמות שהיו בעבר של כל מיני מעושרות ומרוששות למיניהן. אותם לא מעניין מי היה בן הזוג שלי, אותם מעניין מה אני יודעת לתת. כשמסתכלים עליי בתור אמן על הבמה אני חושבת שאני לא יורדת מהרמה של אמנים בינלאומיים אחרים".

"תשמע, מאמי לאומית זו לא המטרה שלי בחיים. להיפך, שיבואו ויגידו שאני לא בסדר ושאני כן בסדר, כל עוד אני מעוררת שיח ציבורי, אני קיימת, אני נושמת, אני חיה, אני מעניינת. וכל השאר שיקפצו לי!"

והחלום האישי שלך?
החלום האישי הוא למצוא אהבה. לכו לקהל תחפשו לי שם כבר מישהו!".

אז בואי תגידי מה את מחפשת ואולי היקום ישלח לך. אבל את צריכה לבקש את זה קודם...
"אני מבקשת מאלוהים, לא מוואלה! סלבס מאמי, אתם לא תעשו לי אודישנים קח אותי ניקול. ממש לא, לא!".


וואלה! סלבס היא אישה גדולה בלי כוח.

ניקול ראידמן. ניר פקין
הכי מרגשים בקהל. ניקול עם ילדיה, מישל וריצ'י ראידמן/ניר פקין
אקי אבני, ניקול ראידמן. תמונות גולשים
חברים לעבודה. ראידמן עם "מר לארד" לשעבר, אקי אבני/תמונות גולשים
מיכאל צ'רנוי, ניקול ראידמן. ניר פקין
"החלום האישי הוא למצוא אהבה". ניקול ראידמן עם ארוסה לשעבר, מיכאל צ'רנוי/ניר פקין
ניקול ראידמן בהופעה. סמירנוב גלב,
כבשה גם את הקהל היווני. ניקול ראידמן/סמירנוב גלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully