וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו כשהדיירים החדשים בבית "האח הגדול", מי המנצח שלכם?

21.2.2020 / 0:12

כמה מהם גרים בבית המצולם במדינה במשך שבועות ארוכים, חלקם חדשים לגמרי ויש כאלה שכבר נכנסו ללבם של הצופים - אחרי כניסת המתחרים החדשים של "האח הגדול", וואלה! סלבס רוצה שתהמרו על מי שייצא אחרון מהבית. נא לבחור בהתאם

מתוך ״האח הגדול״ רשת 13 (עריכה:שאול אדם)

למעלה מ-50 ימים, פחות או יותר, חלפו מאז תחילת עונת 2020 של "האח הגדול" - כשלירון ויצמן וגיא זוארץ מובילים את הקהל בין עלילות הדיירים, אלא שצוחקים, רבים, מתווכחים ואפילו מתאהבים בין כתלי הבית המצולם ביותר במדינה. תכנית ריאליטי? אלה החיים שלהם כבר כמעט חודשיים, בהם היו כאלה שהודחו בהפתעה, כאלה שנשבר להם הלב וכמובן, כמו בכל עונה, המון דמעות לצד שטויות.

רכלו על דיירי "האח הגדול" גם באינסטגרם

לירון ויצמן מנחה את האח הגדול. מיכה לובטון,
את מי יכתירו כזוכה? לירון ויצמן וגיא זוארץ/מיכה לובטון

עם זאת כמו בכל עונה, מה שיטלטל את הבית יותר מכל, הוא כניסת הדיירים החדשים בסוף השבוע שעבר - שככל הנראה ישנו את הדינמיקה של המשתתפים ה"וותיקים". התוספות הטריות לתחרות (אחד מהם, כבר הספיק למצוא את עצמו מחוץ לבית השבוע) - מכניסות רוח חדשה לבית המצולם: קשרים מפתיעים שיירקמו לצד חברים שכנראה יפסיקו לתקשר, פיצוצים בין הדמויות ורומנים פוטנציאליים חדשים. בטח שכמה מהם מכירים עוד מבעוד מועד.

עוד בוואלה!

הסוד האפל של שירלי סידיק מ"האח הגדול" נחשף

לכתבה המלאה

עכשיו, אחרי שליוסי, חגית ליאור או תקוה התחברו גם פרצופים חדשים כמו כפיר, נעם ופול, וואלה! סלבס החליטה לטרוף את הקלפים ולתת לכם להמר מחדש על זהות המנצח של עונת הריאליטי הנוכחית: מי לדעתכם ינצח ב"האח הגדול", האם דייר ותיק או שמא דיירים ישנים? בחרו בהתאם.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully