וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ידע שמורן אטיאס כל כך סקסית גם בלי לחשוף כלום? צפו

25.1.2020 / 0:02

לא קל להיות מפורסם, שצריך להתגנדר ולהדהים בכל פעם - אך לא תמיד כולם מצליחים לעמוד במשימה. הפעם, חליפת יום ההולדת של חן אמסלם עוד בסדר לעומת השטיח הפרסי שלבשה רוני דואני - וגם, השמלה החושפנית של סקרלט ג'והנסון. צפו. וואלה! סלבס ג'ואן ריברס

צהוב זה השחור החדש, 25 בינואר 2020 (עריכת תוכן: סיגל סיריוס)

בואו נשים את הקלפים על השולחן: לא כולם התברכו בחוש סטייל מפותח. אך כשאתם יוצאים מהבית סביר להניח שלא יתעדו את הלוק הקשה שהרכבתם לכם, אך הסלבס לעומת זאת - ככל הנראה יאלצו להכות על חטא.

בטוח שגם לכם קורה שאתם מעלעלים בדפי המגזין, בוחנים את עמודי האינסטגרם של המפורסמים או נתקלים בתמונה של אושיה שאתם ממש אוהבים - אז היושבים במערכת וואלה! NEWS החליטו שהגיע הזמן לומר את כל מה שעובר בראשכם ופשוט לא העזתם לפלוט, טוב נו, אולי קצת יותר מזה. בכל שבוע יבחרו כמה לוקים שנלבשו על ידי מיטב הסלבס בישראל ובעולם ו"יזכו" לברכות, הערות והארות מצד מומחי המערכת: ליהי עטר בכר, אמיר צומר ואדם סרור.

איזה לוק הכי מזעזע לטעמכם? רכלו בפייס של וואלה! סלבס

מורן אטיאס. ניר פקין
שופי על הנעליים. מורן אטיאס/ניר פקין

הפעם, מורן אטיאס בחליפה גברית VS קים אור אזולאי במעיל ורוד באירוע ההשקה של וואלה! סלבס בתערוכת ואן גוך, מול מסיבת יום ההולדת של חן אמסלם, בה לבשה בגד מאכזב אבל לא כמו השטיח של חברתה, רוני דואני. המעיל הצהוב של רני רהב וגם: סקרלט ג'והנסון פשוט מושלמת בשמלה חושפת קעקוע... ולא של דרקון. צפו, חשבו ובחרו את המראה שהכי עשה לכם את זה.

פאשניסטות, כדאי לעקוב אחרי וואלה! סלבס באינסטוש

עוד בוואלה!

שלומית מלכה - שחררי אותנו מהתלתלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully