וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית מלכה - שחררי אותנו מהתלתלים

18.1.2020 / 0:00

לא קל להיות מפורסם, שצריך להתגנדר ולהדהים בכל פעם - אך לא תמיד כולם מצליחים לעמוד במשימה. הפעם, הז'קט המיותר של שלומית מלכה והתלתלים, לאה שנירר משדרת אושר ועושר ועושר. וגם: איך אירה דולפין הצליחה לחסל את כל הסקס אפיל? צפו. וואלה! סלבס ג'ואן ריברס

צהוב זה השחור החדש, 18 בינואר 2019 (עריכת תוכן: סיגל סיריוס)

בואו נשים את הקלפים על השולחן: לא כולם התברכו בחוש סטייל מפותח. אך כשאתם יוצאים מהבית סביר להניח שלא יתעדו את הלוק הקשה שהרכבתם לכם, אך הסלבס לעומת זאת - ככל הנראה יאלצו להכות על חטא.

בטוח שגם לכם קורה שאתם מעלעלים בדפי המגזין, בוחנים את עמודי האינסטגרם של המפורסמים או נתקלים בתמונה של אושיה שאתם ממש אוהבים - אז היושבים במערכת וואלה! NEWS החליטו שהגיע הזמן לומר את כל מה שעובר בראשכם ופשוט לא העזתם לפלוט, טוב נו, אולי קצת יותר מזה. בכל שבוע יבחרו כמה לוקים שנלבשו על ידי מיטב הסלבס בישראל ובעולם ו"יזכו" לברכות, הערות והארות מצד מומחי המערכת: ליהי עטר בכר, אמיר צומר ואדם סרור.

איזה לוק הכי מזעזע לטעמכם? רכלו בפייס של וואלה! סלבס

שלומית מלכה באירוע גו סטייל. ראובן שניידר, דנה קופל, אביב חופי
הז'קט הזה, הוא הכרחי? שלומית מלכה/אביב חופי, ראובן שניידר, דנה קופל

הפעם, שלומית מלכה והתלתלים הפראיים שלה, לאה שנירר בחליפה בוהקת ואירה דולפין חושפנית מתמיד הגיעו לאותו אירוע פאשן - אבל מי מהן התלבשה הכי נאה והכי יאה? קסניה טרנטול יצאה מהבית כדי לשבור קירות בקז'ואל שיק והכוכבת ההוליוודית זאנדייה צעדה על השטיח האדום בלוק מעורר מחלוקת ממש. צפו, חשבו ובחרו את המראה שהכי עשה לכם את זה.

פאשניסטות, כדאי לעקוב אחרי וואלה! סלבס באינסטוש

עוד בוואלה!

הו, לא: הישראלית שהייתה צריכה להגיע עם אזהרה לטקס גלובוס הזהב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully