וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא חושפת: "אני עוברת התקפים פסיכוטיים, הכאב כרוני"

7.1.2020 / 15:44

לא ברור אם ליידי גאגא מחפשת תשומת לב או שזו דווקא חברתה אופרה ווינפרי שהצליחה לגרום לה לומר בקול דברים ששמרה בסודי סודות - אבל בשיחה מתועדת שלהן, הפופסטאר המפלצתית הודתה שעברה לאחרונה חוויות רפואיות לא נעימות בכלל. וואלה! סלבס מטפלת

ליידי גאגא עם אופרה וונפרי (אינסטגרם)

כנראה שמדובר בזמן הזה בשנה, שבו ליידי גאגא לוקה בחוסר תשומת לב מהעולם, או שפשוט החליטה לנהוג בכנות, יחסית, במהלך שיחה מתועדת היטב שקיימה לאחרונה עם המנחה האגדית אופרה ווינפרי. התוצאה, מדהימה או פחות, היא כמה ווידויים של אם כל המפלצות (כפי שהגדירה את עצמה מזמן) מול המצלמות, לפיהם היא לא רק חוותה התקפים פסיכוטיים, אלא גם סובלת מכאבים בלתי פוסקים שמשבשים את שגרת חייה.

רכלו על ליידי גאגא באינסטוש

ליידי גאגא. GettyImages
אם היא מתנתקת... שימו לב אליה. ליידי גאגא/GettyImages

גאגא בת ה-33, שהספיקה להיפרד בשנים האחרונות משני גברים נאים שהיו מאורסים לה, השתתפה בכנס שנערך בסוף השבוע שעבר - שבמהלכו התייצבה לשיחה מול ווינפרי המוערכת ושחררה הכל כאילו הייתה במהלך טיפול פסיכולוגי. לדבריה של הליידי, תצהיר שהייתה צריכה למסור בפני בית המשפט (ככל הנראה בשנת 2017, אז נחקרה סביב פרשת המפיק המוזיקלי ד"ר לוק שהטואשם בהטרדה מינית של הזמרת קאשה), הוא זה שהביא אותה למצב של "התנתקות מנטלית פסיכוטית והתקפים נפשיים אחרים".

עוד בוואלה!

תראו איך ליידי גאגא מתמזמזת עם בחור מסתורי!

לכתבה המלאה

מה זה אומר? לפי הזמרת, היא חוותה ממש לא מזמן סוג-של-קצרים וניתוקים במוחה, "משהו שלא הייתי מאחלת לאיש לחוות אי פעם". מאז, הוסיפה, שמלבד הבעיות הנפשיות שלה היא נאבקת גם בכאבים כרוניים, שקורים גם ברגעים המשמחים ביותר שלה, למשל תוך כדי השיחה עם אופרה. "כל גופי התחילו לעקצץ והתחלתי לצרוח. הייתי בבית חולים כשגיליתי שקוראים למצב הרפואי הזה פיברומיאלגיה". זה בסדר, כי מאז לטענתה השלימה עם מצבה הבריאותי.

ליידי גאגא, אופרה ווינפרי. GettyImages
גאגא עם אופרה ווינפרי, מחלצת הווידויים הרשמית/GettyImages

רגע, אופרה, אחרי החיבוקים והנשיקות המרגשות מאחורי הקלעים, אופרה באמת לא שאלה את הגאגא מי הבחור המסתורי שאיתו היא נתפסה מתנשקת בערב השנה החדשה? מה עם מה שקרה או לא קרה בינה לבין בראדלי קופר? נו באמת, זו עיתונאות זו?


וואלה! סלבס חווה רק התקפי רעב, אחרי שעוברת חצי שעה מבלי שהכניסה כלום לפה שלה.

יש לכם כוח לראות את הראיון המלא של אופרה ווינפרי עם ליידי גאגא? תהנו:

ליידי גאגא, אופרה ווינפרי. GettyImages
"קבלו אותה, היא זקוקה לאהבה שלכם"/GettyImages
ליידי גאגא. GettyImages
רגע, ברגע הזה את בהכרה מלאה? גאגא/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה שמדבררת את כולם. אופרה ווינפרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
ליידי גאגא. אינסטגרם, אתר רשמי
רק בריאות, ליידי. גאגא/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully