וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם חייבים לראות איך אריאנה גרנדה מלבישה את חברה הטוב ביותר!

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

21.11.2019 / 0:05

תהיתם מי מנחם את הפופסטאר הלוהטת ביותר בעולם, בעיצומה של תקופה בעייתית עבורה? ברור שחברה הטוב ביותר של אריאנה גרנדה, זה שהולך על ארבע, למרות שהיא מלבישה אותו בצורה... מפוקפקת. וואלה! סלבס נובחת

אימג'בנק GettyImages

פרידות, מתחים, ביטולי הופעות, מנהל מושמץ, מחלות - נדמה שמיס ארי, או כפי שאתם מכירים אותה, אריאנה גרנדה, לא עוברת את התקופה הקלה ביותר בחייה. למרות ההצלחה המטורפת שהפכה אותה לפופסטאר המצליחה ביותר על הגלובוס בשנים האחרונות, הצעירה עם הקול הגדול נאלצה לבטל לאחרונה הופעות במסגרת הסיבוב העולמי שלה בגלל אילוצים רפואיים... מה שלא מנוע ממנה לקבל קצת תמיכה מידידה הטוב ביותר. כלומר, מהכלב שלה!

רכלו על אריאנה והכלב באינסטגרם

אריאנה גרנדה והכלב. splash
מחלימה. אריאנה גרנדה בניו יורק/splash

רגע אחרי ביטול שואו נוסף בגלל "דלקת חמורה בסינוסים", ארי בת ה-26 נתפסה על ידי צלם הפפראצי בניו יורק כשהיא מטיילת עם הכלב מיירון, זה שאימצה מבן הזוג המנוח מאק מילר. לא, טמפרטורה שקרובה לאפס מעלות לא מנעה ממנה לצאת מהבית, במעיל אוברסייז ומגפיים, שבטח שמרו עליה חמימה, כדי שלא תידבק בעוד משהו, חס ושלום.

עוד בוואלה!

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על אריאנה גרנדה

לכתבה המלאה

גרנדה אמנם נראתה חולה וסובלת פחות, אבל אם אומרים שההולכים על ארבע הם חבריה הטובים של האדם, לא ברור מה גרם למכונת הלהיטים להלביש את חיית המחמד לקראת הטיול ברחוב בסוודר מיוחד לכלבים - בדוגמת חג מולד מזעזעת. הוא חבר שלך, לא אייל קוטב, או בדיחה קשורה ברצועה, גברת.


וואלה! סלבס רק מחכה לגשם כדי שתוכל להוציא מהארון את הסוודר המכוער שלה. וכולם כאלה.

אריאנה גרנדה והכלב. splash
ואז... הגיע הפאפי של אריאנה!/splash
אריאנה גרנדה והכלב. splash
שומרת עליו כמו על אייל של סנטה קלאוס. דוגי מיירון גרנדה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully