וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא לילדים: כוכב וואן דיירקשן מדגמן... בעירום מלא

וואלה! סלבס

4.11.2019 / 14:36

פעם, ליאם פיין הלהיב את המעריצים, טוב, את המעריצות, עם הקול שלו כחבר וואן דיירקשן. מאז, לא רק שהלהקה התפרקה - אלא שהזמר הספיק להפוך לכוכב סולו שגם מוריד את הבגדים (אבל לחלוטין) בפרסומת חדשה. וואלה! סלבס מנקרת עיניים

ליאם פיין וסטלה מקסוול בקמפיין "הוגו" (יח"צ)

לפני פחות או יותר שלוש שנים, מיליוני לבבות נשברו ברחבי העולם עת חברי להקת וואן דיירקשן הבריטית הודיעו שהחליטו לקחת פסק זמן אחד מהשני - כלומר, להפסיק לעבוד יחד ולהתמקד בקריירות הסולו שלהם. אחד מהם, ליאם פיין בן ה-26, לא רק הספיק מאז לנהל מערכת יחסים עם הטופ מודל נעמי קמפבל, להכניס להריון את הזמרת שריל קול ולהפוך לאבאל'ה ואפילו לשחרר כמה שירים (כי זה מה שהוא בעצם עושה, כנראה), אלא גם לדגמן מדי פעם.

הנה, זה קורה שוב, כשנבחר להיות הפנים של מותג התחתונים "הוגו בוס", בסשן תמונות שלא משאיר מקום לדמיון. או להלבשה תחתונה. כנראה.


רכלו על ליאם פיין העירום באינסטוש

ליאם פיין וסטלה מקסוול בקמפיין ההלבשה התחתונה של הוגו. הוגו בוס,
ליאם פין עם סטלה מקסוול מדגמנים תחתונים. או פחות/הוגו בוס
ליאם פיין וסטלה מקסוול בקמפיין ההלבשה התחתונה של הוגו. הוגו בוס,
כלומר, מצלמים רגעים סמי-אירוטיים/הוגו בוס

מתברר שהזמר האנגלי לא מתבייש להשוויץ בגופו המסוקס גם ללא בגדים, או לפחות זה מה שקרה כשצולם לקמפיין החדש של חברת האופנה שצץ בימים האחרונים ברשת - לצד הדוגמנית סטלה מקסוול (שבכלל מנהלת קשר רומנטי עם השחקנית קירסטן סטיוארט). כאשר פעם היא הסירה את תחתוני הבוקסר הלבנים של הוגו ופעם פיין נותר חשוף על הסדינים, כשגופה מסתיר אותו, להנאת המעריצים.

עוד בוואלה!

נעמי קמפבל זורקת את החבר הצעיר שלה

לכתבה המלאה

"שתיתי הרבה טקילה במהלך הצילומים, עד שמצאתי את עצמי עירום לחלוטין", סיפר בראיון על צילומי הקמפיין הלוהט בהחלט, "חשבתי לעצמי אחר כך ש'בעיקרון צילמתי פורנו רך', הרגשתי ריקנות אחר כך", הודה הפופסטאר. בהמשך, פטפט גם על כמה שאמא שלו לא הייתה מרוצה לראות את התוצאה (אתה חושב?), כך שהעדיף שלא לחלוק איתה עוד פרטים על המשך הצילומים. בעירום. מלא.


וואלה! סלבס מתפשטת רק כשהיא מפחדת להתלכלך.

ליאם פיין בקמפיין ההלבשה התחתונה של הוגו. הוגו בוס,
מעריצות וואן דיירקשן, זה בשבילכן/הוגו בוס
ליאם פיין בקמפיין ההלבשה התחתונה של הוגו. הוגו בוס,
גם דוגמן תחתונים לפרקים. ליאם פיין ל"הוגו"/הוגו בוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully