וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי קפמבל יוצאת עם חבר להקת וואן דיירקשן

31.1.2019 / 12:07

העובדה ש-23 שנים מפרידים ביניהם לא ממש מפריעה לטופמודל ההורסת ולזמר הצעיר והמסוקס לצאת לדייט רשמי כשכל העיניים נשואות אליהן. אז מה קורה ביניהם? וואלה! סלבס גיל זה רק מספר

נעמי קמפבל. splash
חבר חדש? נעמי/splash

מכירים את המשפט "זה לא הגיל, זה התרגיל"? זה בדיוק המשפט שנעמי קמפבל וחבר להקת "וואן דיירקשן", ליאם פיין נאחזו בו כשהחליטו לצאת לדייט למרות הפרש הגילאים המטורף ביניהם. כן, הטפומודל שעבר יצאה עם גבר או שניים הצעירים ממנה במספר שנים מתקרבת יותר ויותר לזמר ההורס שצעיר ממנה, שימו לב, ב-23 שנים.

תקציר הפרקים הקודמים: אתרי הרכילות מעבר לים געשו כשקמפבל (48) ופיין (25) החלו להגיב האחד לשנייה ברשתות החברתיות במה שנראה כפלירטוט חסר בושה, כך שזה היה עניין של זמן עד שהשניים יתספו כשהם מבלים ביחד בדייט רומנטי ופוטוגני. אז זהו, שגם זה קרה כשהשניים הגיעו לאולם ההופעות O2 שבלונדון - שם צפו בהופעה של הזמר הניגרי - דווידסון.

על פי עדי ראייה השניים אמנם ניסו לשמור על איפוק והשתדלו שלא לגעת האחד בשנייה, אבל מי שצפה בהם מהצד יכול היה לראות אותם מגניבים מבטים ונגיעות ולא יכול היה שלא להבחין במתח המיני בין השניים שאף נכנסו לאחר ההופעה אל הבק סטייג' על מנת לפרגן ליוצר המוכשר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נעמי קמפבל. מערכת וואלה! NEWS
מה דעתכם, מתאימים? נעמי וליאם/מערכת וואלה! NEWS

אבל נראה שלשניים יש כבר רזומה די מרשים במערכות יחסים עם אנשים שלא ממש בגילם: רק לאחרונה נפרדה הדוגמנית המפורסמת מבן זוגה, הראפר סקפטה, הצעיר ממנה ב-12 שנים - בזמן שהזמר הצעיר סיים זוגיות עם הזמרת שריל קול המבוגרת ממנו בעשור שלם.

וואלה! סלבס יצאה עם סבא של האבא החורג של אמא שלה.

ליאם פיין. צילום מסך
איזה הורס! ליאם/צילום מסך
נעמי קמפבל. מערכת וואלה! NEWS
יש לה חולשה לצעירים/מערכת וואלה! NEWS
שריל קרול. ספלאש
ולו יש חולשה למבוגרות. ליאם ושריל/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully