וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה דומרק, אנשים מתחננים שתקחי עזרה מקצועית!

12.10.2019 / 2:07

קשה להיות מפורסם, כזה שצריך להתגנדר ולהדהים בכל פעם מחדש - אך לא תמיד כולם מצליחים לעמוד במשימה. הפעם, האחיות מורן ושני אטיאס מתחפשות לדודות, עדן סבן מוציאה לכולם את העיניים, אבל מריה דומרק פשוט חייבת עזרה. צפו. וואלה! סלבס ג'ואן ריברס

צהוב זה השחור החדש, 12 באוקטובר 2019

אם נשים את הקלפים על השולחן: לא כולם התברכו בחוש סטייל מפותח. אך כשאתם יוצאים מהבית סביר להניח שלא יתעדו את הלוק הקשה שהרכבתם לכם, אך הסלבס לעומת זאת - ככל הנראה יאלצו להכות על חטא.

בטוח שגם לכם קורה שאתם מעלעלים בדפי המגזין, בוחנים את עמודי האינסטגרם של המפורסמים או נתקלים בתמונה של אושיה שאתם ממש אוהבים - אז היושבים במערכת וואלה! NEWS החליטו שהגיע הזמן לומר את כל מה שעובר בראשכם ופשוט לא העזתם לפלוט, טוב נו, אולי קצת יותר מזה. בכל שבוע יבחרו כמה לוקים שנלבשו על ידי מיטב הסלבס מארץ הקודש ומהעולם ו"יזכו" לברכות, הערות והארות מצד מומחי המערכת: ליהי עטר בכר, אמיר צומר ויעל לאור.

איזה לוק הכי מזעזע לטעמכם? רכלו בפייס של וואלה! סלבס

עדן סבן. רפי דלויה
ללא מילים. עדן סבן/רפי דלויה

אוהבים את הלוק? עקבו אחרי וואלה! סלבס באינסטוש

הפעם, מורן ושני אטיאס מרימות ךלטובת מטרה חשובה בבגדים מאוד (לא) סקסיים, בעוד שמגי אזרזר עושה ערב בצהרי היום. עדן סבן ויתרה על התלתלים חליפה מפוקפקת, בעוד שמריה דומרק פשוט נראית כמו מישהי שחייב יעוץ מקצועי. וגם: ג'וליה רוברטס במחווה לעצמה כ"אישה יפה". צפו, חשבו ובחרו את המראה שהכי עשה לכם את זה.

עוד בוואלה!

מי בחרה (לבוש) טוב יותר, יונית לוי או תמר איש שלום? צפו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully