וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בחרה (לבוש) טוב יותר, יונית לוי או תמר איש שלום? צפו

21.9.2019 / 6:17

קשה להיות מפורסם, כזה שצריך להתגנדר ולהדהים בכל פעם מחדש - אך לא תמיד כולם מצליחים לעמוד במשימה. הפעם, אייל גולן וארוסתו התאימו צבעים, גם לאה שנירר וגם אנה ארונוב בשמלות כלה, אבל הבחירה האמיתית היא בין יונית לתמר. צפו. וואלה! סלבס ג'ואן ריברס

צהוב זה השחור החדש, 21 בספטמבר 2019

אם נשים את הקלפים על השולחן: לא כולם התברכו בחוש סטייל מפותח. אך כשאתם יוצאים מהבית סביר להניח שלא יתעדו את הלוק הקשה שהרכבתם לכם, אך הסלבס לעומת זאת - ככל הנראה יאלצו להכות על חטא.

בטוח שגם לכם קורה שאתם מעלעלים בדפי המגזין, בוחנים את עמודי האינסטגרם של המפורסמים או נתקלים בתמונה של אושיה שאתם ממש אוהבים - אז היושבים במערכת וואלה! NEWS החליטו שהגיע הזמן לומר את כל מה שעובר בראשכם ופשוט לא העזתם לפלוט, טוב נו, אולי קצת יותר מזה. בכל שבוע יבחרו כמה לוקים שנלבשו על ידי מיטב הסלבס מארץ הקודש ומהעולם ו"יזכו" לברכות, הערות והארות מצד מומחי המערכת: ליהי עטר בכר, אמיר צומר ואדם סרור.

איזה לוק הכי מזעזע לטעמכם? רכלו בפייס של וואלה! סלבס

יונית לוי תמר איש שלום מפוצלת. צילום מסך, יחצ, צילום מסך
מי נגד מי? תמר איש שלום VS יונית לוי/צילום מסך, צילום מסך, יחצ

אוהבים את הלוק? עקבו אחרי וואלה! סלבס באינסטוש

הפעם, אנה ארונוב נישאה בשמלת כלה שנויה במחלוקת, לעומת לאה שנירר שלא הייתה כלת השמחה באירוע בר המצווה של בנה, אבל לבשה לבן ולעניין. האורחים אייל גולן ודניאל גרינברג התאוימו גוונים, בעוד שטום באום הוכיח שהוא הגבר המתלבש הטוב בביצת הבידור. מעל כולם, הבחירות האמיתיות היו בין מגישות החדשות יונית לוי ותמר איש שלום - אז מי מהן הופיעה על המסך בלוק טוב יותר? צפו, חשבו ובחרו את המראה שהכי עשה לכם את זה.

עוד בוואלה!

נעמה קסרי ניסתה להתלבש כמו ברבור, אבל יצא לה שחור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully