וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם והחברה הצעירה: מתאימים כזוג או לא בדיוק? בחרו

4.10.2019 / 0:00

אם הייתם צריכים הוכחה נוספת לכך שהזמיר שמלהיב את ישראל, עומר אדם, מאוהב - קיבלתם אותה בתחילת השנה העברית כתמונה דביקה שלו עם בת הזוג הצעירה, שיראל. כעת וואלה! סלבס מזמינה אתכם פשוט לבחור: הם יסיימו בפרידה, או דווקא מתחת לחופה? הצביעו

עומר אדם. אינסטגרם, צילום מסך
בהצלחוש. עומר אדם עם שיראל בסיבוב הקודם שלהם/צילום מסך, אינסטגרם

בתחילת השנה העברית חלה עלייה בטמפרטורה האישית של עומר אדם - הזמיר בן ה-25 שאתם פשוט אוהבים לאהוב - שהגיב בסלסולי אהבה לתמונת הנשיקה הדביקה שפרסמה ברשת בת הזוג הצעירה שלו, שיראל טולדנו. ככה זה כשאתה מוצא את האחת שלך, אי אפשר שלא לשלוח לה אימוג'י של לבבות באינסטוש.

כבר לפני כשנה, וואלה! סלבס גילתה לכם שהשניים לא רק התגוררו זה לצד משפחתה של זו בשכונת המגדלים שבתל אביב, אלא גם בילו זמן איכות יחד מעבר לים. בעוד שהדביקו לו רומנים אחרים שונים ומשונים (פחות או יותר), שיראל בת ה-18 החלה להפציע באירועים מתוקשרים ולא אישרה או הכחישה את הקשר בין השניים, עד כאמור לאחרונה, אז השניים החליטו להביע את אהבתם קבל עם ואינסטגרם.

רכלו על הזוגיות של עומר אדם באינסטגרם

אבל כעת, נדמה שהגיע הזמן להחליט מה דעתכם האמיתית על הזוגיות של אדם את טולדנו? או, בדיוק בשביל זה וואלה! סלבס כאן, על מנת לתת לכם את האפשרות לחשוב, לבחון ולהצביע - איך לדעתכם יתגלגל הקשר המסעיר הזה. האם כמו שקרה לעומר עם מעיין אדם או רומי עפרון זה יגמר בפרידה כואבת, או שמא עם שיראל הוא יחייה יחד באושר ועושר, לנצח נצחים? יאללה, אתם בוחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully