וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו-ירדו: השנה שבה נעמה קסרי עקפה את גל גדות!

וואלה! סלבס

30.9.2019 / 0:06

כל מי שעוסק בתחום הבידור, יודעת שהביצה המקומית קטנה אך טובענית: רגע אחד אתה למעלה, אך מהר מאוד יכול להיעלם לעולם שכולו "תזכיר לי?" ונוסטלגיה מתוקה. לכבוד השנה העברית החדשה - מי נפל מהפסגה ומי כיכב בשנה החולפת בביצת הסלבס הישראלית? וואלה! סלבס ראש גדול

עלו ירדו 2019. מערכת וואלה! NEWS
עלו ירדו 2019/מערכת וואלה! NEWS

עדן פינס

לפני כשנתיים, ברגע שבו החום פתאום עולה (לה, לה), הפציעה לצד זמר מסלסל דוגמנית די אלמונית - מתולתלת (בעולם של חלקות), מעפעפת, מענטזת בלי חשש, בשם עדן פינס (עם פ' רפה, כי היא פיין!). מי חשב שחודשים ספורים אחר כך הגברת תקטוף קמפיין מדובר. ואז עוד אחד. ועוד. ותצא עם ההוא ותבלה עם אחר, תדגמן על שערי מגזינים ובמדורי רכילות ובתמונות אינסטגרם שלא מותירות המון מקום לדמיון, את הלוק הישראלי מצד אחד, אבל כל כך אקזוטי וייחודי שלה מנגד. פינס לא סתם כאן, כי לא משנה לאיזו פסגה היא מחליטה להעפיל (ויקטוריה'ס מי?), עם מי להתחבר (טום, עומר, דור, עמרי) וכיצד לפעול, היא תעשה הכל עם תשוקה בעיניים ותצליח לצור סביבה המון סקרנות וכותרות, כי היא כאן כדי לטשטש את הגבול בין דוגמגישה-לשחקנית-לאושיית רשת, בעולם שהוא מטושטש מראש.

נעמה קסרי

מאי 2008, העונה הראשונה של "הישרדות" הישראלית יורדת מהמסך עם נעמה קסרי בתור השורדת האחרונה ופרס מכובד, תוך כדי שהמנצחת סופר לאחור את 15 דקות התהילה שלה ונעלמת לעולם שכל כולו נוסטלגיה עבשה. קאט לשנת 2019, פאקינג 11 שנים (!) אחר כך, אבל קסרי שוב בטלוויזיה שלכם, אותו פורמט טלוויזיוני רק בערוץ עם שם שונה, ביצת בידור משונה ורשתות חברתיות שטרפו את הקלפים... בתור אחת מאושיות הריאליטי האהובות ביותר בתקופה האחרונה! קאמבק מהסרטים שכזה, יותר מעשור אחרי שניצלה את המומנטום שלה כהלכה, לא חזה הרצל, לא חווה המאסטרו פיק ולא ידעו אפילו במערכת הפוליטית המקומית. כי קסרי, המנצחת האמיתית של עונת ה-VIP, אישה אינטליגנטית ומחושבת, שישבה, בחנה, חשבה והבינה שהיא לא עוד פליטת ריאליטי, אלא ליידי חד פעמית, כך שתדאג שהפעם הדקות שלה כסטאר יהפכו לשעה שלמה.

מרגי

זמרים צעירים, את מוזמנים ל-ק-נ-א ביונתן מרגי, תלמיד התיכון שלפני שנתיים רצה לייצג את ישראל באירוויזיון ולא קיבל את הזכות, רק כדי להתבגר לחייל צה"ל שהוא החלום הרטוב של הצעירים שצורכים את המוזיקה המתוחכמת שלו, שאי אפשר להכחיש שהיא גם להנאת המבוגרים. החיבור עם קירל הפך אותו למבוקש אפילו יותר, הסוואג מגיע היישר מתעשיית הפופ אי שם באמריקה, הסטיילינג מחלץ קריאות התפעלות, האטיטוד מסקרן והקול? הוא קיבל אותו בגנים מאמא, אבל מה ששלו, שלו.

עלו ירדו 2019. מערכת וואלה! NEWS
עלו ירדו 2019/מערכת וואלה! NEWS

סטטיק ובן אל

ייתכן שמדובר בירידה לצורך עלייה, אבל אם כבר דיברו בביצה על הצמד החם ביותר בישראל בשנים האחרונות - סטטיק ובן אל תבורי - לאחרונה, כנראה שההקשר היה שלילי במקרה הרע (בן אל נפרד מהאישה שלו, בן עשה לה ככה או אחרת) או מפוהק במקרה הלא נורא (סטטיק התארס. ברכות). השירים עדיין מקפיצים, החיבורים נוצצים, הקול שלהם מזוהה וסגנון הלבוש עדיין מסנוור בעיניים, אבל הכל אצלם בחיים הפך להיות דומה מדי וצפוי למדי. עוד ליידי שמתלוננת על אחד, עוד אקססורי מוגזם שנרכש אצל האחר, עוד דוד מאמריקה שהגיע לתת היי פייב, עוד הופיעה שגרמה לקהל להזיע ועוד ועוד ועוד מאותו הדבר. בסוף יגידו להם שהכל היה סתם.

מריה דומרק

אם הייתם מספרים לוואלה! סלבס שהבלונדה המעוררת שהתמונות שלה משכו הכי הרבה גולשים בשנה שעברה, תבחר לדשדש בשולי ביצת הבידור בשנה הנוכחית, היא לא הייתה מאמינה. בכל זאת, מריה דומרק השתתפה באחת מתכניות הריאליטי הכי נצפות על המסך, זרקה את החבר עבור אחד אחר שהכירה בבית המצולם ולא חסכה בעור חשוף, בין אם תפקדה כדומנית או סתם שיתפה את המעריצים ברשתות החברתיות שאוהבים אותה (או אוהבים לבקר אותה) כל כך. אבל נדמה שכל הפרסום הגיע בבת אחת וקצת הבהיל אותה, כיוון שבמקום לרוץ בין תכנית אחת לאחרת, לשרוף מסלולי תצוגה או לנצל את העובדה שיותר ממיליון אנשים בעלי חשבון אינסטגרם מתעניינים בה, בחרה להנמיך פרופיל, לעסוק בשלה בלי להשוויץ, למחוק תמונות ולהפנות אצבע מאשימה לעבר אלה שהפכו אותה לאלחמיסטר הבאה ובכך נהייתה יוצאת ריאליטי מן המניין. לא, זה כבר לא תואר מכבוד בשנת תש"ף.

גל גדות

לפני שאתם מתעלפים, תנשמו, גל גדות היא עדיין הוונדר וומן של תעשיית הבידור המקומית - זו שהצליחה לעשות מה שאף אחד ישראלי, מוכשר ומכובד ככל שיהיה, לא עשה לפניה בתעשיית הכוכבים העולמית: להפוך לאיי-ליסט גלובלי מן המניין, עם מעריצים בכל קצוות תבל, קמפיינים בינלאומיים שנושאים את שמה ולסחוב סרטי אקשן ארוכים (באנגלית!) על גבה, תוך כדי שהיא תמיד מחייכת ונעימה. אבל בארץ? מכבדים את הגל המרגש שעושה את זה לחובבי הקומיקס, בקרירות יחסית. העובדה שגדות בילתה בסביבה במשך שבועות ארוכים בשנה האחרונה, הרחק מאל.איי, כשהיא מנצלת את הזמן להשלים פערים עם משפחה וחברים, אבל לא ריגשה מספיק על מנת שירדפו אחריה נון-סטופ או אפילו יזהו אותה ויבקשו סלפי בדרך למכולת, מעידה על כך שאין מה לעשות, כאן יש שדרות רוטשילד וכיכר דיזנגוף, הוליווד זה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully