וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס, חברה של דור רפאלי חשפה את הבנות של בר!

וואלה! סלבס

15.9.2019 / 11:31

כנראה שכל מה שעדן פינס, בת הזוג של אחיה של בר רפאלי, ניסתה לעשות - הוא להפתיע את אהובה בחגיגה עם הקרובים. עם זאת, לא בדיוק שמה לב שפרסמה ברשת סרטונים מהאירוע שבהן מככבות ליב ואל עזרא, הבנות המסקרנות של אחותו המדגמנת. וואלה! סלבס עזרא

הבנות של בר רפאלי במסיבת הפתעה לדור רפאלי (אינסטגרם)

איך אתם העברתם את יום שבת שלכם? כי במקרה של בר רפאלי, דוגמנית ואושייה הריונית שמטפחת ברחמה את בייבי מס' 3 שלה עם בעלה, עדי עזרא - זה היה סופ"ש משפחתי משהו. אתמול (ש'), למשל, בילתה את שעות הצהריים עם שתי בנותיה, ליב ואל עזרא, בביתם של הורים יחד עם כמה עשרות אנשים במחגיגה נחמדת.

איך וואלה! סלבס יודעת? בגלל הדוגמנית עדן פינס. לא, היא לא סיפרה לה אישית, אלא פרסמה סרטונים של הבנות הקטנות והמסקרנות של מיס רפאלי (שבחרה שלא לחשוף אותן לציבור) בפרופיל האינסטגרם הפומבי שלה. אופסי!

רכלו על החגיגה של הרפאליז באינסטגרם

בר רפאלי בהריון שלישי. ניר פקין
הריוניות או לא להיות. רפאלי והבטן/ניר פקין

זקוקים להסבר? אם עוד לא שמעתם, פינס המתולתלת המדוברת, מתפקדת בתקופה האחרונה על תקן בת הזוג האוהבת של אחיה הצעיר של בר רפאלי - דור רפאלי - שמקרה ציין בסוף השבוע את יום הולדתו ה-33. אז היה שם אירוע השקה שלא עבר בהצלחה, בילוי במסעדה לכבודו ואז, השיא הגיע אתמול, במסיבה מרגשת עם כמה עשרות חברים ומקורבים שפינס ארגנה עבורו בבית הוריו.

מכירים אירוע שנערך בשנת 2019 ולא מתועד באינסטוש? אז זהו, שגם את ההפתעה המרגשת עבור הרפאלי הגבוה צילמו מכמה זוויות, לסרטוני רשת נהדרים, שאת חלקם פינס פרסמה מחדש בכבודה ובעצמה.

בר רפאלי מטיילת. יגל בר קמא, מערכת וואלה! NEWS
מאמאל'ה. בר רפאלי והעגלה/מערכת וואלה! NEWS, יגל בר קמא

מרגש ומרטיט? בהחלט, במיוחד כשרואים את שלל העוגות והעוגיות על רקע קיר הבלונים והאופנועים שהוזמנו על ידי פינס הנרגשת עבור ה"אח של" שעושה לה נעים. אבל חדי העין שצפו בתיעוד, קלטו שאל האירוע הגיעה גם אחותו הגדולה של דור, בר - שמלבד להתרוצץ בשמלת הריון נוחה שלבשה וקוקו גבוה, הרימה את מצב הרוח של הנוכחים בשילוב שתי בנותיה, ליב ואל, שמאוד אוהבות לבלות בבית של סבא רפי רפאלי.

עוד בוואלה!

בר רפאלי, בעלה והבייבי יוצאים לסיבוב

לכתבה המלאה

הבנות נראות בסרטונים כשהן מחבקות את אמא, מטפסות על סבא, מקבלות יחסי חם מהדוד, ורצות על הדשא במקום - כשהכל, הכל פורסם ברשת בלי טשטוש (שהתווסף באדיבות וואלה! סלבס כדי שלבר לא יהיה מה לומר). גן העדן פינס, אם תהיתם, בחרה להסיר את הסרטונים מהסטורי האישי שלה אחרי כמה שעות טובות. ייתכן שלבקשת אחותו של ילד יום ההולדת? שיהיה בשמחות.


מה הביג דיל, וואלה! סלבס מפרסמת תמונות מצונזרות של עצמה בשירותים של מועדוני s&m.

רפי רפאלי בר רפאלי. יוני טובלי
סבאל'ה. בר עם רפי רפאלי/יוני טובלי
עדן פינס, שבוע האופנה לבגדי ים מיאמי. GettyImages
החברה האוהבת. עדן פינס/GettyImages
דור רפאלי. אביב חופי
מזל טובוש. דור רפאלי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully