וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של בר רפאלי שם ז*ן על משטרת ישראל

13.2.2017 / 13:50

בלי שום סיבה (חדשה) או הסבר, החליט אחד מבני משפחתה של הדוגמנית בר רפאלי לצאת ברשת על רשות החוק המקומית - שעשתה לבני משפחתו חיים קשים בשנה שעברה. אז זה מה שדור רפאלי חושב על המשטרה. וואלה! סלבס אצבע

דור רפאלי. אביב חופי
פאק וואט? דור רפאלי/אביב חופי

תראו, תראו מי מתלהב מסט האימוג'י החדש בסמארטפונים - ואפילו משתמש בו כדי להביע את דעתו המלומדת לגבי העולם: דור רפאלי, המוכר כאחיה הצעיר של הטופמודל, בר רפאלי, שהחליט אתמול (א') לפתוח פה (או לייתר דיוק מצלמה של סלולרי) על משטרת ישראל ולהביע את דעתו על לובשי המדים. אאוץ'.

בשעה שאחותו הגדולה מדגמנת בלוס אנג'לס הרחוקה ואחיו הקטן מופיע על המסך, דור רפאלי כנראה חש שחסרה לו תשומת לב, אז הוא פרסם תמונה מקומית בסיפור (נו, סטורי) של פרופיל האינסטגרם האישי שלו שבה מופיעה תחנת משטרת כפר סבא. מוזרוש? כי אליה צירף אימוג'י (סמליל) של אצבע משולשת, זו שנועדה לסמן "לכו להז***" בדרך כלל, עם כיתוב ההסבר "זה מה שאני חושב עליכם". נו, דור כנראה פחות מחבב את השוטרים.


עוד במשפחת הרכילות:
דור רפאלי מציג: אפליקציית היכרויות חדשה ואקסקלוסיבית
עדן בן זקן מדברת על הצעת הנישואים: "זה הפתיע אותי לגמרי"

רכלו על הפרובוקציה של דור רפאלי גם בפייסבוק

דור רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
מסר חד משמעי. סיפור האינסטגרם של דור רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

הסיבה לשנאה הפתאומית? לא מעצר חדש, אלא כנראה ההתקלות של בני משפחת רפאלי עם רשויות החוק במהלך השנה שעברה. כאילו לא הספיק שאמו, ציפי רפאלי, נחקרה יחד עם בר ברשויות המסים, בעוד שאחיו הקטן און רפאלי נחקר במצ"ח בנסיבות אחרות (אך נמצא חף מאשמה), אביו רפי רפאלי נעצר ונחקר בקיץ האחרון על ידי שוטרי משטרת כפר סבא (התחנה שצולמה בתמונה של דור), בחשד לשורת עבירות ובהן הכשלת שוטר, תקיפת שוטר והקמת רעש. הכל, רק יומיים בלבד אחרי לידת נכדתו הבכורה ליב עזרא.

האבא זכאי לטענת המשטרה? ובכן, דור רפאלי לא מתכוון לשתוק במדיה החברתית. לפחות לא כפי שעשה כשהפנו אליו את האצבע המאשימה כשהחברה שבה הוא מועסק יצרה את אפליקציית המסרים האנונימיים שהכעיסה את הישראלים בשנה שעברה. כן, זו היתה תקופה אינטנסיבית עבור הרפאלי'ז.


וואלה! סלבס מטנפת על כל העולם, אבל רק מאחורי הגב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בר רפאלי, דור רפאלי. אלירן אביטל
אח של. בר ודור רפאלי/אלירן אביטל
דור רפאלי. ניר פקין
ובכן, כזה גדוווול. אהמ./ניר פקין
בר רפאלי, דור רפאלי, און רפאלי, ניל רפאלי. השקה זינק יהוד, ניב אהרונסון
משפחה שכזאת. האחים רפאלי/ניב אהרונסון, השקה זינק יהוד
  • עוד באותו נושא:
  • דור רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully