וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסים ידידותיים: רן דנקר ויהודה לוי יעבדו יחד?

וואלה! סלבס

29.8.2019 / 0:11

שניהם שחקנים מוכשרים, שניהם פועלים כבר שנים רבות בתעשיית הבידור ושניהם... ניהלו מערכות יחסים עם נינט טייב, כל אחד בתורו. אבל ייתכן שבקרוב, רן דנקר ויהודה לוי יככבו זה לצד זה בסדרה חדשה? וואלה! סלבס ברומאנס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שת"פ מפתיע. רן דנקר ויהודה לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמן: שנת 2004, אז כוכבת שנולדה על המסך בשם נינט טייב מתחילה מערכת יחסים עם רן דנקר, שחקן צעיר ושאפתן שמככב לצדה בדרמה יומית. קפיצה קטנה ל-2006, מערכת היחסים עם דנקר מסתיימת ברעש וצלצולים, תוך כדי שאותה טייב, מתקרבת לשחקן ותיק ומוכר לא פחות, יהודה לוי, מה שהופך למערכת יחסים שמסעירה את ביצת הבידור הישראלית - עד לפרידה מתוקשרת לא פחות, שמונה שנים אחר כך.

אבל אתם חיים כעת בשנת 2019, כך שלוי בכלל כבר נשוי למלכה שלו, בעוד שדנקר יצא מהארון כביסקסואל שמנהל מערכת יחסים עם גבר אחר, אבל אף אחד לא שוכח את המכנה המשותף הברור: שניהם האקסים של נינה. אז זהו, שייתכן שבקרוב לשני הגברברים המחוספסים יהיה מכנה משותף נוסף: סדרה חדשה שבה יופיעו האחד לצד האחר.

רכלו על השת"פ האפשרי של יהודה ורן באינסטגרם

יהודה לוי. רפי דלויה
מצד אחד המיתולוגי. יהודה לוי/רפי דלויה
רן דנקר. ניר פקין
מצד שני, אהבת הנעורים. בערך. רן דנקר/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי לוי ודנקר, כל אחד בנפרד, קיבלו לאחרונה הצעה מסקרנת להשתתף בדרמה טלוויזיונית חדשה, שתעסוק במה שקורה מאחורי הקלעים של עולם המסעדנות הישראלי. בהפקת הדרמה, שנמצאת בתקופה זו בשלבי פיתוח, מכוונים לכך שלוי את דנקר ישחקו שני שפים מצליחים שמתחרים אחד בשני - תוך כדי שהם מעוררים סקרנות, בגלל הליהוק המפתיע של שני המאהבים (של אותה הגברת) לשעבר.

עוד בוואלה!

נינט טייב מגלה: איך בילתה עם רן דנקר בחו"ל?

לכתבה המלאה

על פי יודעי דבר לא רן ולא יהודה, שבכלל עסוקים כל אחד בהפקות אחרות בתקופה הקרובה, נתנו את הסכמתם להשתתף בסדרה לפי שעה. כך שאתם יכולים להירגע עם הפנטזיות על חיכוכים על המסך ומאחורי הקלעים, כיוון שייתכן ששילוב האקסים המוכרים של נינט על מסך אחד, יישאר בשלב זה בגדר פנטזיה של מפיקי הטלוויזיה בלבד. לפחות עד שנינה תחליט לקפוץ לתפקיד אורח גם היא.


וואלה! סלבס פגשה את החברה לשעבר, של החבר לשעבר, שהיה עם החברה של החבר של החברה של החבר לשעבר שלה. אולי לאחד מהם, יש בבית את צידנית הגלידה שאיבדה לפני שנים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכרים שנינט טייב ורן היו יחד?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומה לגבי הזוגיות הארוכה של יהודה עם נינה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
יהודה לוי. ניר פקין
בתיאבון. לוי/ניר פקין
רן דנקר ב"רובין הוד". ענת מוסברג,
דלישס. דנקר/ענת מוסברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully