וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה, ברק ויעל על סט הצילומים: "זה קצת מביך"

15.8.2019 / 6:01

מה קורה כמפגישים את נועה קירל עם האקס שלה, ברק שמיר ועם האקסית שלו, יעל שלביה, על סט צילומים בקייב ומבקשים מהם לדגמן פוזות סקסיות? "זה לא כמו שזה נראה מהצד", סיפרו. וואלה! סלבס מדווחת מסט הצילומים

נועה קירל, ברק שמיר ויעל שלביה על סט הצילומים של "רנואר" בקייב (צילום: לימור בן דוד, עריכה: נועה לוי)

קחו את נועה קירל תציבו לידה את האקס המיתולוגי, הדוגמן ברק שמיר ותפלפלו את זה עם עוד דוגמנית הורסת בשם יעל שלביה, שבמקרה (או שלא) החליפה את קירל בזוגיות עם שמיר, שאגב גם לא צלחה - מה קיבלתם? שלושת הכוכבים ההורסים נפגשו על סט צילומים לחברת האופנה "רנואר" שנערכו בקייב רק בשביל לדגמן פוזות סקסיות אל מול המצלמות ולשדר עסקים כרגיל - אבל האם באמת הכל זרם על מי מנוחות?


בואו לרכל על המשולש הרומנטי באינסטגרם של וואלה! סלבס

נועה קירל, ברק שמיר, יעיל שלביה. רנואר,
מי נגד מי? יעל שלביה, נועה קירל וברק שמיר בקייב/רנואר

"האמת זה נראה לי קצת מביך", חשף הדוגמן הבינלאומי, "אבל אנחנו באנו לפה לעבוד, פשוט בגלל שזה שתי אקסיות אז כולם מדברים על זה". אבל אם ציפיתם לראות קרב חתולות, אתם לא במקום הנכון, לא ברור אם בגלל הנוכחות של המצלמות או מהסיבה שהם באמת השאירו את העבר מאחוריהם, כך או כך - נראה שכולם חיים בהרמוניה אחת גדולה האחד עם השנייה עם השלישית.

"אני חושבת שזה סגירת מעגל, זה משהו חיובי ונחמד", אמרה הזמרת המפורסמת שגם לא ממש התרגשה מהעובדה שיש עוד אקסית של האקס שלה על הסט, "שנינו המשכנו הלאה קודם כל ואנחנו חברות טובות אז אין הרגשה לא נעימה".

עוד בוואלה!

בקצב הזה, גם נועה קירל תתחתן בקרוב

לכתבה המלאה

ומה לאקסית הטרייה, שלביה, יש לומר על כל הסיטואציה? "זה לא כמו שזה נראה מהצד, זה הרבה יותר בקל, בקליל כולם מכירים", אמרה הדוגמנית, "באמת שאין שום דבר רע". גם קירל מודה שהיחסים על הסט מעולים, "יש תחושה שהתברגנו, עברנו איזה שלב בחיים ועכשיו כל אחד בשלב שלו".

נועה קירל, ברק שמיר לרנואר. רנואר,
"זה סגירת מעגל". קירל ושמיר/רנואר
נועה קירל, ברק שמיר, יעיל שלביה. רנואר,
איפה הפאוץ'? השלישייה הרומנטית/רנואר

לסיום, רוצים טיפ לזוגיות טובה מהאיש והאגדה, יהודה לוי? "יחסים טובים, יחסים כנים, אנחנו משתפים בכל מה שקורה לנו, אני חושב שזה הסוד בזוגיות", משתפים כמובן עד שזה מגיע לדברים אינטימיים יותר, "חוץ מפלוצים ושירותים, שירותים אנחנו סוגרים את הדלת, באמת זה החוק שלנו". ומה קורה אם נגמר הנייר בשירותים? גם לזה יש שיטה.

וואלה! סלבס עדיין מחכה כבר חודשיים שבעלה יחזור מהסופר ויביא לה נייר טואלט.


הכותב היה אורח של חברת "רנואר" בקייב.

יהודה לוי, שלומית מלכה. רפי דלויה
בלי חדר הנוחיות, בבקשה. שלומית מלכה ויהודה לוי/רפי דלויה
ברק שמיר, נועה קירל. ניר פקין
אי שם, כשעוד היו יחד. שמיר וקירל/ניר פקין
יעל שלביה, ברק שמיר. אור גפן,
חיבוקי. שמיר ושלביה/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully