וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה לבן? מדונה יוצאת לקרוע את תל אביב!

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

16.5.2019 / 23:40

לילה לבן? הצחקתם את המלכה האם, עבורה זה לא ממש משנה כי אם היא רוצה להגיע להופעה של קוואבו - הראפר שיופיע איתה באירוויזיון - שום דבר לא יעצור בעדה של מדונה. וואלה! סלבס מרימה

ניר פקין

אם גם אתם מסתובבים הערב (ה') ברחובות העיר תל אביב ושואלים את עצמכם "למה לעזאזל יצאנו מהבית?", בזמן שאתם מנסים לפלס לעצמכם את הדרך בין אלפי האנשים שפוקדים את הרחובות במסגרת "לילה לבן" - כנראה שהייתם צריכים ללמוד מהמלכה האם, מדונה. היא ששכרה צי רכבים וכמה מאבטחים שיפנו עבורה את הדרך בזמן שהיא רוצה להגיע להופעה של ידידה הטוב, הראפר האמריקאי קוואבו, שבנמל תל אביב.

מדונה. ניר פקין
היוש מאמי. מדונה בתל אביב/ניר פקין

מאדאם אקס, שהגיעה לישראל על מנת לקחת חלק במשדר הגמר של אירוויזיון 2019, צפויה להופיע כאן עם אחד השירים החדשים שלה, ביחד עם הראפר שנמצא בארץ במסגרת סיבוב ההופעות שלו. על מנת להוקיר תודה ולהביע את הערכתה - מדונה ארזה את כל הצוות שלה ויצאה בשעת לילה מאוחרת להופעה של הזמר המפורסם. רק שהיא פספסה פרט קטן.

הבוקר

מדונה יוצאת לעוד יום עבודה. בתל אביב

לכתבה המלאה
מדונה. ניר פקין
מי עשה לך צמות?/ניר פקין

לצערה של המלכה האם ובטח לצערו של הראפר - אסתר הקדושה הגיעה בדיוק בסיום ההופעה כך שייתכן ובכלל לא הצליחה לצפות בה. טוב נו, לפחות תוכלו לראות את השניים על הבמה בגני התערוכה כשיעלו להופיע בתחרות השירים.

רגע אחרי שמיצתה את נמל תל אביב, מדונה נסעה לארוחת ערב מאוחרת במסעדת "קוואטרו" שבעיר - שם היא והפמלייה שלה נהנו מכמה מנות בסגנון אטלקי. מהשף, כך נודע לוואלה! סלבס, ביקשה בין השאר מנה מיוחדת שתורכב עבורה של רביולי במילוי גבינות, כולל רוטב עשבי תיבול ובזיליקום לבחירתה האישית. יחס של מלכה, כן?

וואלה! סלבס הולכת להופעות רק בפוסיקט.

מדונה. ניר פקין
יפה לך השומר/ניר פקין
מדונה. ניר פקין
תני חיוך, בובה/ניר פקין
מדונה. ניר פקין
משהו קטן? מדונה/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully