וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה יוצאת לעוד יום עבודה. בתל אביב

צילום: ניר פקין

16.5.2019 / 12:58

כמעט 48 שעות אחרי שנחתה בישראל - המלכה האם יוצאת לעוד יום שגרתי של עבודה באוהל המיוחד שהוקם לה במתחם האירוויזיון בגני התערוכה בתל אביב. וגם הפעם היא לא ויתרה על הכובע. וואלה! סלבס אובססיבית

מדונה בתל אביב. ניר פקין
היי אסתריקה/ניר פקין

גם אתם התגעגעתם לתמונות מהביקור של הדיווה הבינלאומית בארץ הקודש? בדיוק בשביל זה וואלה! סלבס פה - בשביל להביא לכם עדכונים מהשטח וגם קצת תמונות מלכותיות של המלכה האם, מדונה. אחרי הכל, לא ציפיתם שהיא תשב כל היום במלון ותזמין לעצמה רום סרוויס? אז נכון, היא עדיין לא יצאה לחרוש את ירושלים, לאכול במסעדות יוקרתיות או לחגוג במסיבה מטורפת, ואיך לומר - סביר להניח שזה גם לא יקרה, אבל היי, היא באה לתל אביב בשביל לתת עבודה, וזה בדיוק מה שהיא עושה.

מדונה בתל אביב. ניר פקין
מה עם איזה חיוך?/ניר פקין

אחרי שאתמול (ד') עלתה בפעם הראשונה על בימת האירוויזיון ובצל הדיבורים והאיומים על כך שההופעה שלה תבוטל בעקבות החוזה הדרקוני - נראה שלאסתר המתוקה זה בכלל לא מזיז והיא ממשיכה בשלה כאילו ואיגוד השידור האירופי לא נושף בעורפה, כך שממש לפני מספר דקות (ה') היא יצאה מבית המלון בו היא שווה לכיוון גני התערוכה, שם היא עורכת את החזרות ביחד עם הצוות שלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מדונה בתל אביב. ניר פקין
גם לא מקרוב?/ניר פקין

גם הפעם, נראה שהזמרת המפורסמת החליטה שלא לשתף פעולה עם הצלמים (חיוך, משהו?) כשהיא נכנסה לרכב עם כובע רחב שוליים (עליו כתוב שמו של שירה החדש) ומשקפי שמש גדולים במיוחד שיסתירו טוב טוב את הפנים או את השקיות שמתחת לעיניים. ישבה במושב האחורי ובעיקר ניסתה שלא ליצור קשר אין עם האנשים הזרים שעומדים מחוץ למלון ומנסים לצלם אותה. יעני, הפפראצי.

וואלה! סלבס חובשת כובע רק במיטה. יעני, כובעון.

מדונה בתל אביב. ניר פקין
רואים את השקיות מתחת לעיניים/ניר פקין
מדונה בתל אביב. ניר פקין
מאיפה הכובע?/ניר פקין
מדונה בתל אביב. ניר פקין
יאללה כפרה, סע/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully