וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדגם הסלבס: למי המפורסמים הישראלים מצביעים? צפו

אמנון גולדמן

9.4.2019 / 6:29

יום הבוחר 2019 הוא הדמנות מצוינת לגלות מה הכוכבים הישראלים שאתם אוהבים יעשו אחרי שיבקרו בקלפי, איזה מפורסם היו מריצים ברשימה לכנסת ומה לדעתם התפקיד המתאים ביותר לבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו? צפו. וואלה! סלבס פרלמנטרית

הסלבס מדברים על בחירות 2019 (צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז)

היום המיוחל הגיע, מיליוני ישראלים יגיעו במהלך שעות היום (ג') לקלפיות הקרובות לביתם כדי לבחור את מי שלדעתם הכי מתאים לשבת בבית הנבחרים המקומי - כנסת ישראל - להצביע, להשפיע ולחוש את כוחה של דמוקרטיה אמיתית. אבל אם יש עוד כמה שעדיין מתלבטים, וואלה! סלבס מציגה בפניכם את מדגם הסלבס המקומיים שלה, מובילי דעת קהל אם תרצו, ליברלים, דעתנים ולא חוששים לומר את שעל לבם.

על מנת לסייע לכמה אנשים לא החלטיים לגבי הבחירה שלהם, כי להצביע זה ללא ספק להשפיע - מלכת הרכילות הציבה בפני מפורסמים כמו יעל גולדמן, לירז צ'רכי או דין מירושניקוב, לספר במי הם מאמינים שיצביעו, כשהתשובות שונות ומפורטות.

רכלו על הכוכבים הפוליטיים באינסטגרם

שני כהן, כתבת בחירות 2019. עידו שחם
אסי כהן לראשות הממשלה! שני כהן/עידו שחם
ישראל אוגלבו, כתבת בחירות 2019. עידו שחם
היה מציב את יאיר כשר הבילויים. ישראל אוגלבו/עידו שחם

"בבחירות אהיה בבית, בעיקר לעקוב, לראות מה קורה באמת, עם אמונה שהכל יהיה סבבה", הסביר ישראל אוגלבו. בעוד שצ'רכי תבלה עם המשפחה כמו גולדמן, בל אגם מתכננת כמה רגעים לוהטים. "קודם כל אני אקום בבוקר, אני אלך לבחור ואני אשפיע על המקומות הכי טובים שאפשר. ואם יהיה יום חמים ושמש אני יורדת לים!", הבהירה.

כשנשאלו מי לדעתם הכוכב שהכי מתאים להשתלב בין חברי הכנסת, היו שהציעו את אסי עזר (פטפטן מספיק), מיקי בוגנים (תוספת גלאם במשכן), אסף אמדורסקי (משליט טרור חיובי), אבל התגובה הטובה ביותר, כנראה, הייתה של שני כהן המצחיקה - שהציעה את חברה למסך זה שנים, אסי כהן. למה? "מדבר מעט, עושה הרבה", לדבריה.

זהו יום הבוחר

מי הפוליטיקאי-כוכב שהכי מרגש אתכם?

לכתבה המלאה

כעת, לשאלה מסקרנת לא פחות בנוגע לבנו של ראש הממשלה נתניהו, יאיר נתניהו, שעולה הרבה לכותרות: אם היה מתמודד - איזה תפקיד שר היה יכול למלא? בעוד שגולדמן הבהירה לו ש"לא הייתי נותנת לו להיות כלום ושום דבר", בל אגם החליטה ש"שר הבלאגן" תפור עליו, ממש כמו אוגלבו שהציע אותו לג'וב של "שר הבילויים". רק דנה זרמון, סירבה לדבר עליו רק כי "אין לי כוח אחרי זה שיהיה לי מלחמות טוויטר איתו, אין לי טוויטר פעיל, לא מתאים לי עזבו. שישב בבית וימשיך לעשות סטטוסים מצייצים".

מארינה מקסימיליאן, כתבת בחירות 2019. עידו שחם
צוחקת כל הדרך אל הקלפי. מארינה מקסימיליאן/עידו שחם

שאלת השאלות, עבור מי הסלבס מתכוונים להצביע, עוררה סערה. זרמון, בעד גנץ כי היא "לא מצליחה להבין אנשים שאומרים 'אין לו ניסיון, אין לו זה, אין לו זה'... לביבי כמובן יש כברת דרך סבבה, לא לוקחים את זה ממנו, אבל הבן אדם היה רמטכ"ל, יותר מזה? תנו צ'אנס!". יותר החלטית מאוגלבו אבל פחות ממארינה מקסימיליאן, שהחליטה לשמור זאת כסוד כמוס.

אך עם כל הכבוד, השאלה הבאה הייתה מבלבלת אפילו יותר עבור הכוכבים - מי הם חושבים שיהיה ראש הממשלה הבא של ישראל: "אני מאמינה שמי שאני אבחר בו יהיה כנראה ראש הממשלה", הסבירה בל אגם. "לא יודע אבל זה נראה לי שזה מסתמן לאותו דבר תמיד", אמר אוגלבו, בעוד שלאה שנירר, ציינה שהיא "באמת מקווה לשינוי, אבל תשמע נגד הצלחה אי אפשר להתווכח ובאמת הדברים פה כל כך דינמיים". מה שנכון.


וואלה! סלבס קוראת לכם להשפיע, כי כל קול קובע!

לאה שנירר, כתבת בחירות 2019. עידו שחם
מקווה לשינוי. לאה שנירר/עידו שחם
לירז צ'רכי, כתבת בחירות 2019. עידו שחם
הבלבול הגדול. לירז צ'רכי/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully