וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תצליחו להבדיל: מי הסלב ומי סתם סלאבי?

15.3.2019 / 0:06

כבר חשבתם שראיתם את כל הכפילים האפשריים? האתר Slavorum לקח חבורה של אנשים סלאבים שדומים בצורה מדהימה לכוכבים הגדולים ביותר בעחם והצליח להדהים את כולם. האם תצליחו לגלות מי הוא ג'סטין ביבר האמיתי ואיפה נרדם ברוס וויליס?

עמוד היוטיוב של Paul Venomous

בסרטון - הכפילה של אנג'לינה ג'ולי נואשת לאהבה: "גברים תמיד רועדים לידי"

לא מעט דפים באינטרנט הוקדשו לנושא הכפילים. אנשים רגילים מהרחוב שדומים בצורה מדהימה לכוכבי קולנוע וסלבריטאים אחרים. אלא שנראה שהאתר "Bored Panda" הצליחה לאחרונה לשבור את הרשת שוב עם חבורה של אנשים סלבים (שמתגוררים כיום בעיקר במזרח אירופה, הבלקן, מרכז אירופה, סיביר ושטחי ברית המועצות לשעבר) מהאתר "Slavorum" שדומים בצורה מפחידה לסלבריטאים מהשורה הראשונה.

חלק מהאנשים שתראו בתמונות הבאות העלו תמונות שלהם לרשתות והתגלו כדומים ביותר למפורסמים הגדולים, אבל חלקם סתם צולמו ברחוב על ידי עוברים ושבים שזיהו את הדמיון מיד והיו חייבים לשתף זאת עם הציבור. אז מי מופיע בעמוד? החל מאדם בסלובקיה שיושב בתחבורה הציבורית ודומה בצורה מפחידה לדונלד טראמפ, או אישה שנרדמה בישיבה ודומה לכוכב "שתיקת הכבשים" אנתוני הופקינס. אישה אחרת בפוזה אופיינית ברכבה דומה בצורה מפחידה לאנג'לינה ג'ולי. כוכבים נוספים שניתן למצוא כאן הם הכפילים של דניאל רדקליף, וכן הכפילים של ניקול קידמן וג'סטין ביבר.

גם לוואלה! סלבס יש כפילה בסיביר. היא מתה כבר 15 שנה...

עוד בנושא:
אנג'לינה ג'ולי, זו את? הכפילים ההזויים של הכוכבים הגדולים
שלומית מלכה פוגשת את התאומה: דוגמנית 'ויקטוריה'ס סיקרט'

  • עוד באותו נושא:
  • כפילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully