וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי, זו את? הכפילים ההזויים של הכוכבים הגדולים

28.1.2017 / 5:00

קניה במקור ממצרים, מייגן פוקס נמצאה בברזיל, ג'וני דפ הוא הומלס הודי וריאן גוסלינג היה... המופתי של ירושלים? ישנם המון כפילים של כוכבי הוליווד ברחבי העולם - קבלו כמה דוגמאות שונות ומשונות בהחלט. וואלה! סלבס קופי פייסט

צילום מסך

בסרטון - הכפילה של אנג'לינה ג'ולי

יש כאלה שמתים לרכוש חולצה כמו זו של קים, אחרים רוצים להתנהג כמו מדונה או לסחוף את הנשים כמו ג'סטין. אבל יש כאלה שלוקחים את ההערצה וההערכה שלהם לכמה מהאנשים המפורסמים ביותר בעולם צעד קדימה - וממש רוצים להיראות ממש כמו המפורסם שהם במקרה הכי אוהבים בעולם. כפילים, הם מלחיצים בכל מקום.


רכלו על הכפילים הבינלאומיים של הכוכבים מהוליווד גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, מה? "קניה ווסט" ו"אנג'לינה ג'ולי". סוג של/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל יש כאלה שכלל לא התכוונו להיראות כמו ליאונרדו דיקפריו או אנג'לינה ג'ולי, כי למרות שהם הכי יפים, נכונים, נערצים ונוצצים בהוליווד, הם לאו דווקא מרגשים את אלה שנראים כמותם. מדי פעם צצים במדורי הבידור דוגמאות ל"ג'וני דפ הקזחי" או "ריהאנה הסעודית", כאלה כפילים שנתפסו נוסעים בתחבורה ציבורית או מפרסמים תמונה לאינסטוש בכלל מבלי לחשוב על העובדה שהם לא סתם "דופלגנגר" של אדם מגה-מפורסם, אך על הדרך מדהימים כמה מאלה שמזהים את הדמיון המרשים.

וואלה! סלבס ליקטה עבורכם כמה מהכפילים המרטיטים ביותר שנמצאו ברחבי העולם. צפו בתמונות המדהימות ואולי תטוסו כדי למצוא את ג'ורג' קלוני בטורקיה. כי מראה עיניים לעיתים מתעתע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully