וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבורי או קרדשיאן: מה הדרמה הצהובה שמסעירה יותר?

22.2.2019 / 0:36

ביצת הבידור המקומית דיברה השבוע רק על מה שקורה בין תבורי ג'וניור לאקסית, אבל בהוליווד? עסקו בבגדיה המסעירה ביותר שידעה משפחת קרדשיאן מאז ומעולם. כעת, וואלה! סלבס רוצה שתקבעו, איזו שערורייה עסיסית יותר

בן אל תבורי, קלואי קרדשיאן. מערכת וואלה! NEWS
א-סקנדלוס! בן אל תבורי וקלואי קרדשיאן/מערכת וואלה! NEWS

זהו זה, הגעתם (כמעט) לסיומו של אחד השבועות הצהובים ביותר בתולדות עולם הבידור, לא רק זה הישראלי, אלא העולמי. הסיבה: בזירה הגולבלית נחשפה פרשה סבוכה של בגידה במשפחה סבוכה אפילו יותר - משפחת קרדשיאן, בעוד שבזירה המקומית התפוצצה בקול גדול פרשת פרידה במשפחה סבוכה לא פחות - התבוריז, או לייתר דיוק אצל הבן המפורסם בן אל.

חגיגה לחובבי הריאליטי-טראש, מעדן עבור הרכלנים, תדהמה עבור אלה חשבו שהביצה הישראלית היא לא כמו זו בהוליווד, כי אמריקה זה לא כאן? אז זהו, שכאשר בן אל תבורי ואורטל עמר מתכתשים, שמות כמו טום אביב (הידיד שלה) ושימי תבורי (האבא שלו) משתלבים והכל מגיע לשיא בבית המשפט, אין ספק שזה טוב כמו העובדה שקלואי קרדשיאן גילתה שבן הזוג טריסטן תומפסון בגד בה עם ג'ורדן וודס, שהיא החברה הכי טובה של אחותה הקטנה, קיילי ג'נר. ד-ר-מ-ה.

רכלו על הריאליטי הצהוב באינסטגרם

אם אתם זקוקים לתקצירים מפורטים קצת יותר, ייתכן שהסקר הבא הוא לא בשבילכם, אבל כל השאר זוכים כעת למשימה באדיבות מלכת הרכילות שמדווחת לכם את כל המידע העסיסי ביותר על שתי הפרשות הסבוכות וכעת מטילה עליכם להחליט, איזה סיפור הרטיט אתכם יותר. האם מדובר בפרידה שהולכת ומסתבכת בין תבורי ג'וניור לעמר, או שמא בדרמה החדשה, שככל הנראה תועדה לריאליטי המשפחתי של הקרדשיאנ'ז? יאללה, בחרו, אתם קובעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully