וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה הביזארית של לימור חייל מ-"2025"

12.2.2019 / 0:35

הספרית התל אביבית מתל אביב אמנם סיפרה שהיא ספרית מאוד מצליחה אבל פשפוש קל בעבר חשף בפני וואלה! סלבס את העובדה שהיא סיפרה שערות בעוד מקומות חוץ מהראש של לקוחותיה. וואלה! סלבס מנדבושקס

לימור חייל. צילום מסך
מה את לא מספרת? לימור/צילום מסך

אם גם אתם ישבתם וצפיתם בתעודות הזהות של המתמודדים שנכנסו לריאליטי החדש, בטח ובטח תהיתם מי מהם מספר את האמת, מי משקר ומי מספר חצאי אמת או מעלים פרטים שהיה מעדיף לשכוח או שלפחות הקהל בבית לא יגלה בשלב כל כך מוקדם. אז זהו, שגם וואלה! סלבס שאלה בדיוק את אותן שאלות, רק שבמקרה שלה - היא גם יצאה לחפש תשובות. ומצאה כמה.

בואו לרכל על מתמודדי הריאליטי באינסטגרם

לימור חייל. צילום מסך
רק ספרית?/צילום מסך

אז אחרי שהייתה הראשונה לספר לכם על הכוכב המפורסם שהיה נשוי לשרי לביא, עכשיו היא רוצה לחשוף בפניכם פרט משעשע מעברה המקצועי של הספרית לימור חייל, שאמנם סיפרה בתעודת הזהות שלה כי היא נגעה בראשים של לא מעט מפורסמות ואפילו הייתה לספרית האישית של דיאנה רוס, אבל שכחה לספר פרט קטן - היא לא רק סיפרה את השערות שעל ראשן של הלקוחות שלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לימור חייל. צילום מסך
איזו עוד תספורות את עושה?/צילום מסך

וואלה! סלבס פשפשה בעבר של מעצבת השיער המהוללת וגילתה כי בעבר (אולי גם בהווה) אותה חייל הביאה טרנד חדש לתל אביב שנקרא "תספורת פוסיקט", ולא, אתם לא צריכים להיות גאונים גדולים על מנת להבין במה מדובר - המתמודדת החדשה של הריאליטי מתמחה גם בתספורות של שערות הערווה של נשים. או במילים אחרות, היא ספרית ואגינה. אגב, אם לשפוט לפי פרסומים בעבר, תספורת כזו תעלה לכן 250 שקלים, למרות שאחרי שתצא מהריאליטי - המחיר בוודאי יעלה.

וואלה! סלבס רצתה לעשות תספורת פוסיקט אבל לא מצאו מכסחת דשא חזקה מספיק.

לימור חייל. צילום מסך
פוסי/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • 2025

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully