וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מי הכוכב המפורסם שהיה נשוי לכוכבת הריאליטי 2025

11.2.2019 / 10:31

רגע אחרי שנחשפתם אל המתמודדים בריאליטי החדש שעלה אתמול, עכשיו וואלה! סלבס חושפת פרט מעניין על חייה של אחת התושבות בעיר החדשה - אז לאיזה כוכב הייתה נשואה שרי לביא? וואלה! סלבס הכל נשאר במשפחה

שרי לביא. צילום מסך
נכנסה אתמול לעיר החדשה. שרי/צילום מסך

אחרי שמדינה שלמה כססה שיניים וחיכתה לריאליטי החדש שאמור להפתיע את כולנו ולהכניס אותנו לעולם חדש - אתמול (א') נחשפה העיר החדשה שנבנתה במיוחד למטרת הריאליטי ואליה זרמו 12 דיירים שיהפכו לפרצופים הכי מוכרים על המסך שלכם, זאת כמובן במידה ושרדתם את פרק הפתיחה המתיש בתולדות הטלוויזיה הישראלית והצלחתם להבין מי נגד מי ומה באמת קורה שם. ואם לא, הכל בסדר - אתם לא לבד.

שרי לביא. צילום מסך
מי הגרוש שלך?/צילום מסך

אז אחרי שנחשפתם אל הדיירים בתעודות הזהות המושקעות שלהם, עכשיו הגיע הזמן לגלות קצת ג'וס על אותם תושבים חדשים, וכאן בדיוק וואלה! סלבס נכנסת לתמונה - בין המתמודדים הרבים נחשף הקהל גם לבחורה בשם שרי לביא, תל אביבית בת 32, שסיפרה כי התחתנה בעבר, הביאה ילד, התגרשה ונישאה בשנית. עד כאן הכל נחמד והגיוני, רק שאותה לביא שכחה לספר לכם מי הגרוש שלה. וכן, הוא מפורסם. וכן, הוא כבר זכה בתכנית ריאליטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שרי לביא. צילום מסך
גם האקס זכה בריאליטי/צילום מסך

אז לאחר פשפוש קל, גילתה וואלה! סלבס כי הגרוש של אותה לביא הוא לא אחר מזוכה תכנית הבישול "מאסטר שף", יהודה עמר, שהיה נשוי לפני מספר שנים לשרי, הביא עימה ילד והתגרש וכעת נמצא גם הוא בזוגיות מאושרת.

- יהודה, יש לה סיכוי לזכות?
"שיהיה לה בהצלחה"

- לא נשמע מפרגן
"מה שטוב לילד שלי, טוב לי".

וואלה! סלבס לא מערבבת ביזנס ופלז'ר, אולי רק במטבח עם יהודה.

יהודה עמר. שוקה כהן,
זוכרים? יהודה/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully