וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבה על בן אל תבורי: "הילד הזה עושה צרות"

קים וייס | צילום: עידו שחם

5.2.2019 / 2:10

רגע אחרי שהודחה מבית האח הגדול, אביבה תבורי מתיישבת ופותחת פה על כל מי שרק אפשר - כולל הבן המפורסם שלה ועל פרשת סרטון הנשיקה שלו. ולמי היא מאוד מתגעגעת? וואלה! סלבס אמא יש רק אחת

עידו שחם

למרות העובדה שבבית המפורסם שבנווה אילן יש לא מעט דיירים פחות מוכרים ממנה ולמרות שבנה הוא אחד הזמרים היותר מוכרים ואהובים בישראל, נראה שכל אלו לא ממש עזרו לאביבה תבורי להינצל אתמול מהדחה, כך שאתמול (ב') היא הייתה הדיירת השלישית שהודחה מעונת הוי אי פי ואמרה שלום לשאר הדיירים המפורסמים ששוהים בבית.

אביבה תבורי, האח הגדול VIP. ניר פקין
לא הופתעה. אביבה/ניר פקין

אבל נראה שתבורי לא ממש הופתעה ואפילו רצתה ללכת הביתה "באיזה שהוא מקום ידעתי", היא אמרה כשהתיישבה לשיחה עם וואלה! סלבס.

אז מה היא חושבת על מה שקורה בבית או יותר נכון על עדי לאון? "אמרתי שם מה שאני חושבת", מכריזה תבורי, "אם אמרתי שאני בדעה של עדי אני בדעה של עדי, שאני לא בדעה של עדי אני לא בדעה של עדי זה שהוא מטמטם את כולם וכלם הולכים אחריו לבריאות, אותי זה הרג אותי", היא אומרת בצחוק גדול, "הוא מטמטם אותם והם מפגרים הולכים אחריו הם אומרים 'לא לא' והם הולכים אחריו, אני לא מבינה את המוח הזה".

עוד באותו נושא

הצביעו בהתאם: הדייר שהכי אהבתם לשנוא בכל עונות "האח הגדול"

לכתבה המלאה
אביבה תבורי. עידו שחם
שמחה לחזור הביתה/עידו שחם

בזמן השהות של מאמא תבורי, נראה שבחוץ היה קצת יותר סוער בבית המשפחתי שלה מאשר בבית בנווה אילן זאת בעקבות הפרידה של בנה, בן אל תבורי ואם בתו, אורטל עמר - אם לא די בכך, מספר ימים לאחר שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לדווח כי תבורי עזב את הבית, התפרסם סרטון שלו עם בחורה אנונימית במהלך בילוי במועדון לילה בניו יורק במסגרת סיבוב ההופעות שלהם בארצות הברית.

אז מה האמא חושבת על הפרשה? "תשמעי לפני שיצאתי היה כל מיני הדים כאלה, אז להגיד לך שאני מופתעת באמת לא אבל זה מבאס", אבל עם זאת נראה שהיא לא ממש מרוצה מהסרטון שהתפרסם, " הילד הזה עושה צרות, הילד הזה מה אני אעשה איתו?".


וואלה! סלבס עושה צרות כל יום בתחנה המרכזית הישנה.

אביבה תבורי. גולשים, צילום מסך
עושה צרות! אביבה ובן אל/צילום מסך, גולשים
עדי לאון, האח הגדול VIP. ניר פקין
מטמטם את כולם. עדי/ניר פקין
אביבה תבורי לפני "האח הגדול VIP". אוהלה קליג,
מתגעגעת לנכד. אביבה/אוהלה קליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully