וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצביעו בהתאם: הדייר שהכי אהבתם לשנוא בכל עונות "האח הגדול"

וואלה! סלבס

1.2.2019 / 0:01

תשע עונות של "אנונימיים" ועוד שלוש עונות אח"מים, כללו לא מעט כוכבי ריאליטי שאהבתם פלוס כמה שממש אהבתם לשנוא בבית המצולם. רק שכעת, וואלה! סלבס רוצה שתחליטו לא מי הוא הזוכה, אלא מי ה"נבל" הטלוויזיוני הכי גדול בתולדות "האח הגדול". הצביעו

באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישראל

יותר משכולם אוהבים לאהוב את דיירי "האח הגדול", אם לשפוט לפי ההיסטוריה של אחת מתכניות הריאליטי המדוברות והנצפות ביותר בתולדות הטלוויזיה הישראלית - מדי עונה, בלי יוצא מהכלל - ישנו לפחות דייר אחד שכולם, טוב, רוב הצופים פשוט אוהבים לשנוא. הם תמיד יריבו על המסך, יצעקו או יביעו דעה מסעירה, יחרחרו מריבות בבית ויהפכו את השואו בבית המצולם ביותר במדינה, למעניין הרבה יותר עבור אלה שנדבקים למסך פעמיים בשבוע, שלוש פעמים, חמש או אפילו 24/7.


רכלו על ה"רעים" של "האח הגדול" באינסטגרם

אילוסטרציה נבלים האח הגדול. מערכת וואלה! NEWS
מי הכי רע על המסך של "האח הגדול"?/מערכת וואלה! NEWS

אחרי תשע עונות של משתתפים "רגילים", פחות או יותר, פלוס עוד שתי סיבובי אח"מים וענת VIP שמשודרת בימים אלה על המסך ומושכת לא מעט צופים לבחון את עלילות דיירי בית "האח הגדול", (שכוללות את עדי לאון שמסעיר מדי שבוע את שאר חבריו לתחרות) - וואלה! סלבס חושבת שהגיע הזמן שלכם להתנהג בהתאם ולהחליט, מי האיש שהכי אהבתם לשנוא בתולדות התכנית המצולמת בבית הסגור.

מהעונה הראשונה שכללה את הבובלילים, דרך שמות בולטים כמו סער שיינפיין, אליאב אוזן או מעיין חודדה, ועד לשי חי וסימה בכר החדשים (יחסית, הכי יחסית) - הגיע הזמן שלכם, הצופים האדוקים, להתלבט, להצביע ולהביע את דעתכם: מי הנבל הכי גדול בכל עונות תכנית המציאות. זהירות, גם האח הגדול בכבודו ובעצמו (מי שאחראי על "2025" החדשה וזה שאחראי על העונות האחרונות ברשת) רואה את התוצאות.

עוד באותו נושא

זה הסוד: כך גם אתם תהפכו לכוכבי ריאליטי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully