וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים של נתק: איך הצליחו לאחד בין תאלין אבו חנא לאביה?

13.1.2019 / 10:59

ארבע שנים ארוכות שכוכבת הריאליטי הערבייה-ישראלית ואביה לא דיברו, בגלל השינוי שעברה בחייה, הגיעו לסיומן בסוף השבוע האחרון. אז מה בדיוק גרם לאבא של תאלין אבו חנא להתקרב לבתו הטרנסג'נדרית? כל הפרטים. וואלה! סלבס יא בינתי

תאלין אבו חנא. רפי דלויה
כדורגל מאחד משפחות. תאלין אבו חנא על המגרש/רפי דלויה

לפני כשנתיים, תעשיית הבידור הישראלית נחשפה לתאלין אבו חנא - אז זוכת התואר "מיס טראנס ישראל" - בתור כוכבות ריאליטי חדשה, ערבייה-ישראלית שעבר הליך לשינוי מין שנים ספורות לפניכן. אבו חנא, במקור מנצרת, סיפרה בפתיחות על כך שהיא "אישה מבחירה" ועל הקרע שנוצר בגלל אותה בחירה בינה ובין משפחתה, מה שהפריע לה והעסיק אותה כמו גם את מעריציה.

עם זאת, בסוף השבוע האחרון, נדמה שמשפחת אבו חנא עשתה צעד גדול לעבר תיקון מערכת היחסים המשפחתית, כאשר אביה של הדוגמנית בת ה-24 פגש אותה לראשונה מזה ארבע שנים, מאז שעברה את ההליך והפכה לאישה טרנסג'נדרית - מה שהונצח כמובן גם בתמונות שפורסמו אמש (ש') ברשתות החברתיות. מרגש? המשפחה מאוחדת!


רכלו על האיחוד של תאלין ואביה באינסטגרם

תאלין אבו חנא ומשפחתה. אינסטגרם, צילום מסך
חיבוק עם אביה. תאלין/צילום מסך, אינסטגרם
תאלין אבו חנא ומשפחתה. אינסטגרם, צילום מסך
משפחה מאוחדת על המגרש/צילום מסך, אינסטגרם

אז מה גרם לכך שלבו של אבא אבו חנא התרכך, כך שעשה אתמול את הדרך מנצרת הרחוקה אל עבר חיבוק עם בתו המפורסמת מול מצלמות? וואלה! סלבס חקרה, רחרחה והבינה שהפקת עונת הנשים השנייה של ריאליטי הכדורגל "גולסטאריות", התכנית שאליה אבו חנא מצטלמת בימים אלה, עבדה במשך שבועות ארוכים על האיחוד המרטיט - כך שאל האבא המתנכר, נעשו פניות על בסיס יומי (כלומר, הצקות), רק על מנת שיסכים להקשיב להצעה של אנשי ההפקה.

אתמול, כאמור, צולם פרק של התכניות עם בני משפחותיהן של שחקניות הכדורגל המוכרות, כך שצוות "גולסטאריות" לא היה מוכן שקרוביה של תאלין יגיעו - אבל אביה יעדר. אחרי הפצרות ושכנועים במשך חודש שלם, זו דווקא אמה של אבו חנא (שכן הייתה איתה בקשר בשים האחרונות) שלבסוף הצליחה לדבר אל לבו של אביה, שהחליט שעליו לעשות סולחה עם בנו שהיום היא בתו.

סוף טוב, הכל טוב, ההחלטה על המחילה - הביאה אמש את כל משפחתה של הדוגמנית למגרש הכדורגל, מה שהוביל באיחוד משפחתי מאושר בין האבא לבתו ההמומה (שלא האמינה שסליחה בין השניים תקרבה בקרוב), כשהכל תועד עבור התכניות שמצטלמת בימים אלה. רק אהבה, יא חביבתי.


וואלה! סלבס לא ראתה את אבא לה מאז שאכלה את הקרמבו האחרון והוא יצא להביא עוד כמה... ומעולם לא שב. הוא לא אוהב לחלוק.

יום לבגד ים

תאלין משתובבת עם החבר במים

לכתבה המלאה
תאלין אבו חנא. ניר פקין
מזל שיש ריאליטי, כן? תאלין/ניר פקין
תאלין אבו חנא. דנה קופל, ראובן שניידר, מערכת וואלה! NEWS
יא חביבתי/מערכת וואלה! NEWS, דנה קופל, ראובן שניידר
תאלין אבו חנא. שלומי צ'יקונה, אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
רק אהבה. תאלין אבו חנא/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה, אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully