וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה השאלה שגרמה לתאלין מ"האח הגדול" לבכות?

מאור בן הרוש | צילום: עידו שחם

8.2.2017 / 12:08

רגע אחרי שיצאה מהריאליטי, התיישבה הדיירת הכי מסקרנת לשיחה עם וואלה! סלבס ודיברה בהתרגשות על הדרך שעשתה ועל כך שהיא מחכה לשמוע מהמשפחה שלה. אז מה בכל זאת גרם לתאלין אבו חנא לעצור את הריאיון ולמחות דמעה? וואלה! סלבס ממחטה

צילום: עידו שחם עריכה: רן צימט

אחרי 52 ימים בבית "האח הגדול", ירדה אמש (ג') תאלין אבו חנא - מי שנחשבה לאחת הדיירות היותר מסקרנת - במדרגות והמבנה המצולם ונפרדה לשלום מהחברים שנשארו בבית. נראה שאבו חנא לא התאכזבה מההדחה ודי ציפתה לה, אך היא לא עזבה לפני שפיתחה מודעות לקהילת הטרנסג'נדריות בפריים טיים של ערוץ 2 וניסתה להעביר מסר לאומה לכבד ולאהוב את האחר.


רוצים עוד רכילות?
הפרידה העצובה של טהוניה רובל
הסטנדאפיסטים הגדולים חוגגים בלילה פרוע

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

תאלין אבו חנא. ניר פקין
הורסת! תאלין אבו חנא/ניר פקין

לאחר שנרגעה מההמולה סביבה, התיישבה תאלין לשיחה עם וואלה! סלבס וסיפרה כי היא מרוצה מהעובדה שהצליחה להישאר בבית זמן כה רב ולפתח את המודעות לקהילה שלה.

"זה היה אחד החוטים שרציתי שאנשים יתפסו אותם שבאמת יראו את הכל העניין של הקהילה של הטרנסיות שיבינו שאנחנו אנשים רגלים", הסבירה, "שאנחנו אנשים אוהבים לחיות, אוהבים את החיים ושום בן אדם לא ישפוט בן אדם אחר על גזע, מין ודת וצבע ולא משנה מה, פשוט תאהבו אחד את השני כי האהבה מאוד יפה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה לפגוש את ההורים. אבו חנא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך הריאיון, התבשרה אבו חנא כי גילה גולדשטיין, מי שהייתה הטרנסג'נדרית הראשונה בישראל ונחשבה ללוחמת עבור זכויות הקהילה הגאה, הלכה לעולמה בתחילת השבוע. אבו חנא, שהכירה את גולדשטיין, לא נשארה אדישה לבשורה וסיפרה על היחסים ביניהם.

הבשורה, כך נראה, הייתה קשה מדי עבור הדיירת המודחת - מה שגרם לה לעצור לרגע את הריאיון, למחות את הדמעות ולבקש להמשיך לנושא אחר, "הייתי בהלם אני משתתפת בצער כל טרנסית כי זה דבר מאוד קשה... כדי לרצות להיות מי שהיא רוצה, היא שילמה מחיר מאוד גבוה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה יופי. תאלין מדגמנת/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם השיחה על הוריה לא ממש הקלה על מצבה הנפשי של המתמודדת, אך נראה שלמרות הכל ולמרות שהמשפחה שלה לא הגיעה לתמוך בה, אבו חנא לא מוותרת עליהם. "אני אמשיך להילחם על זה בכל הכוח, בשביל להגיע למקום הכי חם בעולם שזה החיבוק של אמא ואבא והאחיות שלי והמשפחה שלי שאני נורא אוהבת אותם ונורא מתגעגעת".


וואלה! סלבס כבר תלתה פוסטר של תאלין מעל למיטה.

תאלין אבו חנא. מתוך האתר הרשמי של דיסגוול, אתר רשמי
כואבת את לכתה של גילה גולדשטיין. תאלין אבו חנא/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של דיסגוול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully