וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרידה העצובה של טהוניה רובל

8.2.2017 / 0:02

אחרי גל הפרידות שפקד את הביצה המקומית, נראה שהגיע הזמן לעוד אחת - הפעם מצד הדוגמנית זוכרת הריאליטי והמגישה טהוניה רובל, שהרגישה תחושת מיצוי ורצון עז להמשיך הלאה. וואלה! סלבס מתקדמת

ראובן קסטרו

וואלה! סלבס מקווה שהספקתם להתאושש מהפרידה של אגם רודברג וגל אמיתי (כפי שפורסם פה לראשונה), וגם מזו של עוז זהבי וליהי קורנובסקי או דודו אהרון - כי עכשיו היא רוצה לספר לכם על פרידה נוספת כואבת בביצה המקומית. הפעם, זו טהוניה רובל שאחרי שנים ארוכות, החליטה להמשיך הלאה.


מה דעתכם על הפרידה? רכלו לנו בפייסבוק

טהוניה רובל. אביב חופי
עוד פרידה. טהוניה רובל/אביב חופי

נראה שגל הפרידות שפקד את התעשייה המקומית, לא פוסח על אף אחד, כך שגם הגברת רובל החליטה שעם כל הכבוד לאהבה הרבה שהיא רוכשת לסוכן שלה בשמונה השנים האחרונות, עופר רפאלי - הגיע הזמן להיפרד כידידים. הסיבה: רובל רוצה להתפתח לאפיקים שונים כמו משחק ושירה ומחפשת מישהו שיכול לעזור לה ולקדם אותה.

"יש ביניהם אהבה גדולה", סיפר מקורב, "אבל נראה לי ששניהם מבינים שזה לא יעבוד כי טהוניה מחפשת מישהו שיותר מבין בתחום הבמה ופחות דוגמנות", סיפר החבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טהוניה רובל. ניר פקין
אז יאללה ביי... רובל/ניר פקין

הרבה לפני שנכנסה לבית "האח הגדול" שהפך אותה לכוכבת, רובל עבדה למחייתה כדוגמנית - והייתה מיוצגת בסוכנות של רפאלי, שגם דאג להציע את שמה כמועמדת לתכנית הריאליטי. השניים שרדו יחד כשמונה שנים, שזו, יש לציין, מערכת היחסים הארוכה ביותר של רובל.

כעת, כך נראה, רובל ממשיכה בחיפושיה אחר הסוכן המיועד שיהפוך אותה לסופרסטאר גם על הבמה או לפחות לשחקנית טלנובלות מצליחה. כך שאם יש לכם הצעות מעניינות - זה הזמן לפנות, כיוון שטהוניה מקיימת לאחרונה פגישות עם גורמים שונים, במטרה למצוא את האחד החדש שייצג אותה בכבוד.

עופר רפאלי מסר: "הכל נעשה בהסכמה ובאהבה, טהוניה היא כמו אחותי".

טהוניה רובל לא הגיבה לדברים.


וואלה! סלבס החליפה את הסוכן של המים המינרליים הם היו בלי טעם ונטולי סוכר.

טהוניה רובל. רפי דלויה
יש סוכן בקהל? טהוניה רובל/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully