וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י ובלה יודעות? בן הזוג הישראלי של האחות חדיד נחשף

וואלה! סלבס

31.12.2018 / 10:50

בשעה שאחיותיה מפרסמות סטטוסים נגד ישראל וה"כיבוש", נראה שלאחות הגדולה במשפחת חדיד, אלנה חדיד, אין בעיה לצאת עם בחור ישראלי ואף להגיע איתו לביקור בארץ הקודש. מה ג'יג'י ובלה יגידו? וואלה! סלבס פרו ישראלית

אלנה חדיד. צילום מסך
הכי יחד. אלנה חדיד ואלעד עידן/צילום מסך

לידיעת האחיות בלה וג'יג'י חדיד: אולי כדאי שאת המידע הבא לא תקראו - בכל זאת, יש בו פרטים שאולי אתן לא יודעות או שעדיף לכן לא לדעת: בזמן שאתן יוצאות לא פעם ולא פעמיים נגד המדיניות הישראלית ונגד מה שנראה בעיניכן ככיבוש של העם הפלסטיני (משם מגיע אביהן, מוחמד חדיד), האחות למחצה שלכן, אלנה חדיד, דווקא לא ממש בצד שלכן, שלא לומר, יוצאת עם בחור ישראלי כשר.

אלנה חדיד. צילום מסך
מרימים בברנינג מן. האחות חדיד והישראלי שלה/צילום מסך

אם גם אתם תהיתם מה היא אירוניה, נראה שמצאתם אותה כי זה לא סוד שהאחיות למשפחת חדיד נורא זועמות וכועסות על מדינת ישראל, זאת לאחר שלטענת אביהן "נבעטנו מביתנו בצפת על ידי יהודים". בעבר, בלה אף פרסמה פוסט זועם ביום בו הכריזו על העברת השגרירות האמריקאית לירושלים וכתבה, ש"זה יום עצוב מאוד. לצפות בחדשות ולראות את הכאב של הפלסטיניאים גורם לי לבכות. ירושלים צריכה להיות בית לכל הדתות. היחס לו זוכים הפלסטינאים אינו הוגן וחד צדדי ואני עומדת לצידם".

כעת, יהיה מעניין לראות את התגובה של השתיים לעובדה שאחותן למחצה, בתו של מוחמד מנישואים קודמים, הגיעה לאחרונה לביקור בארץ הקודש ביחד עם בן הזוג הישראלי, מעצב השיער אלעד עידן. השניים, שהסתובבו לא מעט בעולם, הגיעו לא מזמן גם לתל אביב - כאן בילו במסעדה של השף דיוויד פרנקל, בזמן שהאחות חדיד מעלה תמונות לאינסטגרם שלה. שיהיה בתיאבון.

בלה קורסת

דוגמנית העל שהתגלגלה מכל המדרגות. צפו

לכתבה המלאה
אלנה חדיד. צילום מסך
שקשוקה מקומית? הם אכלו/צילום מסך
אלנה חדיד. צילום מסך
בתיאבון. אצל דיוויד פרנקל/צילום מסך

כזכור, אלנה היא לא הראשונה שגרמה למהומה במשפחה בעקבות זוגיות עם יהודי - גם אחיה, אנואר חדיד, יצא עם הדוגמנית והשחקנית היהודייה, ניקולה פלץ, שאימה היא דוגמנית העבר קלאודיה הפנר ואביה הוא המיליארדר היהודי נלסון פלץ, שנחשב לפילנטרופ התורם לא מעט לעמותות של הקהילה היהודית.


וואלה! סלבס יוצאת עם הקצב למרות שהיא צמחונית.

אלנה חדיד. צילום מסך
הכרתם באמריקה? אלנה חדיד ואלעד עידן/צילום מסך
אלנה חדיד. צילום מסך
יש לה גם חברים מקומיים. תמונה שאלנה פרסמה באינסטגרם/צילום מסך
ג'יג'י חדיד. GettyImages
אחות למחצה. ג'יג'י חדיד/GettyImages
בלה חדיד ניו יורק. splash
מה אחותך תגיד? בלה חדיד/splash
מוחמד חדיד ניו יורק. splash
אבא מאשר? מוחמד חדיד/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully